X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 بهمن 1401, 06:39
کد خبر: 34876
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ایگور کاتاتو : شهرآورد اصفهان؟ همه بازی‌ها مهم است

ایگور کاتاتو : شهرآورد اصفهان؟ همه بازی‌ها مهم است «اولین تجربه بازی با گل‌گهر بود که می‌توانستم گلزنی کنم. اگر بخواهم در مورد آن صحنه صحبت کنم با اینکه تلاش زیادی برای حضور در محوطه جریمه حریف کردم و ضربه خوبی هم به توپ زدم اما بدشانس بودم که توپ به تیر افقی برخورد کرد اما مطمئن باشید به وقتش توپ‌هایم یکی پس از دیگری به تور دروازه می‌چسبد!»

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، از عماد رضا تا ایگور کاتاتو؛ همیشه انتظارات زیادی از خط حمله سپاهان وجود داشته است. این هواداران سپاهان بودند که در پنجره زمستانی باشگاه حضور یک مهاجم خارجی را از مدیران باشگاه طلب کردند. البته عملکرد مغانلو نیز در هفته‌های اخیر قابل قبول بوده و او نیز همچون مهاجمی شش دانگ درخشان ظاهر شده است اما به نظر می‌رسد کاتاتو هم تکمیل کننده شهریار در خط حمله خواهد بود. با خروج هم‌وطن کاتاتو یعنی رناتو داسیلویرا از لیست طلایی پوشان مهاجم ۲۷ ساله تازه وارد برزیلی برای دوسال و نیم در جمع شاگردان مورایس خواهد بود. او که هنوز یک ماه از حضور در کشورمان نمی‌گذرد خیلی زود به ترکیب سپاهان رسید و البته کمی بدشانس هم بود چرا که می‌توانست در اولین حضور خود برابر گل گهر سیرجان گلزنی هم کند اما ضربه غافل گیر کننده او به تیر دروازه فروزان اصابت کرد. ایگور در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در لیگ هند و دسته دوم برزیل به میدان رفته است و در مجموع ۱۱ بازی برای مومبای سیتی سه گل و در ۳۳ دیدار برای تیم سامپابو کرُرئا ۹ گل و پنج پاس گل را ثبت کرده است که همین عملکرد او باعث علاقه مورایس به وی شد تا مدیران این سپاهان حاضر به خرید این مهاجم سخت کوش شوند.

این مهاجم برزیلی در گفت‌وگو با ایمنا درباره حضورش در لیگ ایران، تجربه اولین دربی اصفهان و تیم کشورش صحبت کرده است.

در ایران بهترین لحظات را تجربه می‌کنم!

این تصور را داشتم که برای من بسیار خوب است که به ایران و سپاهان بیایم. در واقع می‌خواستم خودم را با یک فرهنگ جدید تطبیق دهم. این روزها در بهترین شرایط ممکن هستم و بهترین لحظات را تجربه می‌کنم.

به دنبال بزرگترین هدفمان که قهرمانی است قدم بر می‌داریم

به نظر می‌رسد که می‌توانم با کمک دیگر هم تیمی‌هایم سپاهان را قهرمان لیگ کنیم؛ این هدف قابل دسترس است. ما برای این هدف می‌جنگیم و برای آن تلاش بسیاری می‌کنیم. همه مجموعه تیم به دنبال بزرگترین هدفمان که قهرمانی است قدم بر می‌داریم.

به وقتش توپ‌هایم یکی پس از دیگری به تور دروازه می‌چسبد!

اولین تجربه بازی با گل‌گهر بود که می‌توانستم گلزنی کنم. اگر بخواهم در مورد آن صحنه صحبت کنم با اینکه تلاش زیادی برای حضور در محوطه جریمه حریف کردم و ضربه خوبی هم به توپ زدم اما بدشانس بودم که توپ به تیر افقی برخورد کرد اما مطمئن باشید به وقتش توپ‌هایم یکی پس از دیگری به تور دروازه می‌چسبد!

برای بازی در لیگ ایران احساس خوبی دارم

در لیگ‌های هند و برزیل بازی کرده‌ام اما باید اینطور بگویم که من فوتبال را خیلی دوست دارم، در ایران و برای بازی در لیگ آن احساس خوبی دارم چراکه کار کردن در یک سبک متفاوت و بازی با قدرت و شدت را تجربه می‌کنم. این سبک مورد علاقه من است و سعی می‌کنم در آن موفق ظاهر شوم.

شهرآورد هم مانند دیگر بازی‌ها مهم است

چیزهایی درخصوص شهرآورد اصفهان شنیده‌ام اما همه بازی‌ها را مهم می‌بینم. چراکه این برای هدفمان که قهرمانی است خیلی مهم است. بر روی مواردی که آقای مورایس می‌گوید کار می‌کنیم و طبق آنچه مربی‌مان می‌گوید، تمرکز کرده‌ام. بنابراین به عملکرد خوب در راه هدف‌مان ادامه خواهیم داد.


دو بازی مهم با پرسپولیس؟ برای هر شرایط و حریفی آماده هستیم

دو بازی مهم با پرسپولیس؟ همانطور که گفتم با هر قدمی که برداشته‌ایم فقط به آن فکر می‌کنیم! ما حریفان خودمان را به خوبی بررسی می‌کنیم. سعی می‌کنم تمرینات را به خوبی پشت سر بگذارم. بنابراین برای هر شرایط و حریفی آماده هستیم.

برزیل قوی‌تر برمی‌گردد

اگر بخواهم درخصوص جام جهانی قطر و عملکرد کشورم در این مسابقات صحبت کنم به نظر می‌رسد برزیل تنها به خاطر یک سری موارد جزئی کنار رفت، آنها نتوانستند بردهایشان را حفظ کنند؛ عملاً تیم کشورم قادر نبود برابر فرصت طلبی حریف‌هایی همچون کرواسی را بگیرد و در نهایت حذف شد. اما این برای برزیل پایان کار نیست و آنها قوی‌تر برمی‌گردند.

آنچلوتی شانس بسیار بزرگ برای برزیل است!

حضور آنچلوتی در برزیل؟ فکر می کنم حضور او به عنوان سرمربی برزیل جالب خواهد بود و این یک شانس بسیار بزرگ برای تیم ملی است زیرا تیم برزیل بازیکنان فوق العاده و آینده داری دارد.


هواداران برای عملکرد خوبم لحظه شماری می‌کنند!

هواداران سپاهان واقعاً پرشور هستند. درچند بازی گذشته آنها را از نزدیک دیده‌ام؛ به نظر می‌رسد آنها برای گلزنی و عملکرد خوبم لحظه شماری می‌کنند. امیدوارم بتوانم تمام محبت‌ها و حمایت‌ها را در زمین جبران کنم. به هواداران بزرگ سپاهان قول می‌دهم از رقابت و فداکاری کم نمی‌گذارم!

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها