X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 بهمن 1401, 06:48
کد خبر: 34877
خبرنگار: khani
نظرات: 1

مورایس: پاداش تلاش سخت‌مان از اول فصل را گرفتیم

مورایس: پاداش تلاش سخت‌مان از اول فصل را گرفتیم سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم و هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ‌روابط عمومی باشگاه سپاهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: از هواداران برای حضور در ورزشگاه تشکر می‌کنم، با این که از نظر آب و هوایی شرایط مناسبی نبود و بازی در وسط هفته بود به خوبی از ما حمایت کردند، از حضور هواداران ذوب‌آهن نیز خوشحال بودم و امیدوارم از قیمت بلیت مسابقه رضایت داشته باشند. در مورد بازی باید بگویم که بازی زیبایی بود. برای بازیکن مصدوم ذوب‌آهن آرزوی بهبودی دارم. بازیکنان سپاهان عالی بودند. برای پیروزی نیاز بود که یک تیم باشیم و با هوش و ذکاوت بازیکنان نتیجه را تغییر دادیم.

وی در واکنش به نظر تارتار در مورد داوری یک طرفه بازی در نیمه نخست، گفت: تارتار نظر خودش را دارد و برای من قابل احترام است. داوران انسان هستند و باید به تصمیمات آنها احترام بگذاریم. همه ما حق داریم نظرات خود را بیان کنیم.

مورایس درباره اصلاح نقاط ضعف تیمش برای ادامه لیگ خاطر نشان کرد: تمرکز من روی نکات مثبت است. اگر همه فوق‌العاده بودند معلوم نبود که نتایج به چه شکل رقم می‌خورد، چون گل‌ها براساس اشتباهات به ثمر می‌رسد. ما روی نقاط ضعف خود کار خواهیم کرد، اما باید بپذیریم که اشتباهات نیز وجود دارند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: برای مثال ضربه ایستگاهی رضاییان که می‌توانست تبدیل به گل شود نشان از عملکرد خوب او داشت و در بازی‌های قبلی نیز عملکرد خوبی داشته است و نگاه ما همیشه رو به جلوست.

وی در مورد این که سپاهان چگونه در فاصله زمانی کوتاه به صدر جدول رسید گفت: ما از روز اول همین هدف را داشتیم. از روز اول سخت تلاش کردیم و حالا تا حدودی به پاداش خود رسیدیم. هر چه جلوتر برویم باید بهتر شویم. کاری که تا الان انجام دادیم کافی نبوده است.

مورایس در پایان اظهار داشت: در روز جمعه با زنیت بازی خواهیم داشت. از هواداران سپاهان دعوت می‌کنم که به ورزشگاه بیایند و به بقیه نشان دهیم که فرهنگ ما و فوتبال ما چگونه است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها