X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 اسفند 1401, 06:23
کد خبر: 34882
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مورایس: هر بازی اهمیت خودش را دارد

مورایس: هر بازی اهمیت خودش را دارد سرمربی تیم سپاهان گفت: ما یک بازی مقابل هوادار که تیمی قابل احترامی است داریم و یک‌بار دیگر از امکانات خودمان برای کسب سه امتیاز استفاده خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایلنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: ما یک بازی مقابل هوادار که تیم قابل احترام است داریم و یک‌بار دیگر از امکانات خودمان برای کسب سه امتیاز استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش برای بازی با هوادار و پرسپولیس چه استراتژی خواهد داشت، گفت: من در هر بازی فقط به آن بازی فکر می‌کنم و الان هم با هوادار بازی داریم. وقتی صحبت از بازی کلیدی می‌شود باید بگوییم هر بازی اهمیت خودش را دارد. این بازی متفاوت از بازی با پرسپولیس یا آلومینیوم نیست و هر بازی مهم است.

مورایس تاکید کرد: ما تیمی هستیم که برای برد می‌رویم و برای ما مهم است به نحو احسن کارمان را انجام دهیم و الان هم به بازی با هوادار فکر می‌کنیم. بنا به دلایل متعددی باید بگویم بازی‌های ما آسان نیست؛ یعنی لیگ آسان نیست و به همین دلیل هم بازی‌ها آسان نخواهد بود. مشخصاً همیشه اتفاقاتی در بازی‌ها رخ می‌دهد و ما خودمان را برای برد هر بازی آماده می‌کنیم. باید ببینیم در این بازی چه اتفاقی خواهد افتاد و بعد به سراغ بازی‌های بعد و 27 امتیاز باقی مانده خواهیم رفت. نمی‌دانیم نتیجه چه می‌شود و الآن فقط آماده‌ایم که فردا به زمین برویم.

سرمربی سپاهان درباره اینکه هوادار تیم سخت کوشی است، تصریح کرد: هوادار تیمی است که در شش بازی اخیرش گل زیادی نخورده است. مقابل تراکتور با اینکه باختند ولی فرصت‌های زیادی داشتند. برد و باخت‌هایی که داشتند با اختلاف یک گل بوده و بازی‌های نزدیکی ارائه داده اند. همانطور که گفتم بازی آسانی با هوادار نخواهد بود و دنبال اتفاقات عجیب و غریبی هم نیستیم، فقط دنبال این هستیم که با توجه به توانایی بازیکنان‌مان برای خودمان فرصت رقم می‌زنیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

مورایس همچنین درباره اینکه تیمش در دیدار قبلی که میزبان بوده است (مقابل پرسپولیس در جام حذفی) نتیجه دلچسبی به دست نیاورده و اکنون چطور هواداران را برای حضور در ورزشگاه ترغیب خواهد کرد، عنوان کرد: فقط می‌گویم حمایت کنید و باور داشته باشید.

وی در واکنش به این پرسش که تیمش در دیدارهای قبلی ضد حملات زیادی خورده و دلیل این اتفاق را چه چیزی می‌داند، توضیح داد: بازی‌های قبل را نگاه کنیم سپاهان جزو صدرنشین‌ها بوده و اگر اشتباه نکنم بیشترین گل زده را داشته است. دو، سه تیم دیگر هم هستند که در بحث دفاعی خوب بودند ولی هدفی که ما داریم بردن است. این کاری است که دنبالش هستیم؛ البته تیم‌های دیگر هم دنبال همین هدف هستند.

سرمربی سپاهان گفت: تیم‌های مثل هوادار، آلومینیوم، ذوب‌آهن، پرسپولیس و نساجی که مقابل‌شان بازی کردیم تیم‌های قوی و جوانی بودند. این باعث می‌شود بگویم ضد حملات طبیعی است و آن‌ها هم تیم‌های قوی هستند ولی بحث این است که جلوی گل خوردن را بگیریم. بعضی اوقات هم تیم حریف تکنیک لازم برای گل زدن دارد. بعضی وقت‌ها هم ما می‌توانستیم گل بزنیم ولی نشد که باید حلش کنیم. بعضی وقت‌ها اشتباه از سمت بازیکنان است، بعضی وقت‌ها اشتباه از سمت کل تیم است، بعضی وقت‌ها این اشتباه می‌تواند از سمت مربی یا داوران باشد. باید بپذیریم این مشکلات وجود دارد ولی ما به کارمان ادامه می دهیم. الان تیم‌مان روند خوبی دارد. به هر حال ما بازی‌ها را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم تا به امید خدا کاری که می‌توانیم. هر کسی می‌تواند اشتباه کند و این اشتباه می‌تواند به خاطر عدم تمرکز باشد. همه می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشیم ولی گاهی اشتباه پیش می‌آید اما باید حمایت کنیم. به هر حال من هم دنبال «ای کاش» بودم، ای کاش می‌توانستیم همه بازی را ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به سه کارته بودن یاسین سلمانی و میلاد زکی‌پور احتمال دارد به این دو بازیکن استراحت دهد تا برای بازی با پرسپولیس آماده باشند، تصریح کرد: چیزی که به آن فکر می‌کنم همان چیزی است که در ذهن شما است و حتی می‌تواند در ذهن داور هم باشد. من معمولاً بازی به بازی پیش می‌روم؛ نه تنها در ورزش، بلکه در زندگی هم سبک من همین است. خیلی به بعداً فکر نمی‌کنم و تمام خودم را برای الان می گذارم. الان زکی‌پور را بازی ندهم و بعداً برای بازی بعد هم مصدوم شود، آن وقت نه به این بازی‌ می‌رسد نه به بازی بعد! خیر! من این کار را نمی‌کنم؛ تمام چیزهایی که دارم را استفاده می‌کنم. نمی‌شود اینطور با حساب و کتاب جلو رفت. از آنطرف هم می‌خواهم بازیکنان بازی کنند و لذت ببرند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها