X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 فروردین 1402, 06:55
کد خبر: 34889
خبرنگار: khani
نظرات: 1

پیروزی دو برابری سپاهان در تقابل‌ها با تراکتور

پیروزی دو برابری سپاهان در تقابل‌ها با تراکتور تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که در تقابل‌های رو در رو با این تیم دو برابر رقیب در پیروزی سهم داشته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، سپاهان و تراکتور در تاریخ لیگ برتر ۲۹ بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که ۱۴ بار سپاهان و هفت بار تراکتور پیروز شده‌اند، ضمن اینکه هشت دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

همچنین در دیدارهای رو در رو ۷۱ گل به ثمر رسیده است که ۴۲ گل سهم سپاهان و ۲۹ گل سهم تراکتور بوده است.

در ۱۴ جدال دو تیم در تبریز و به میزبانی تراکتور، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و پنج بار میزبان خود را شکست داده است، در حالی که تراکتور چهار بار موفق به شکست سپاهان شده است. در این ۱۴ رویارویی ۳۴ گل به ثمر رسیده است که سهم سپاهان ۱۶ گل و سهم تراکتور ۱۴ گل بوده است.

گفتنی است سپاهان در دو فصل اخیر در تبریز شکست ناپذیر بوده است و آخرین شکست‌های این تیم در تبریز به دو فصل حضور قلعه نویی در سپاهان بازمی‌گردد که هر دو دیدار با پیروزی تراکتور در تبریز به پایان رسیده است.

دیدار نیم فصل نخست بین سپاهان و تراکتور در حالی با پیروزی ۴ بر ۲ سپاهان به پایان رسید که محمدرضا اخباری، دروازه‌بان و کاپیتان تراکتور در نیمه نخست آن دیدار با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها