X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1402, 11:33
کد خبر: 34895
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نقش جهان امشب پر می‌شود

نقش جهان امشب پر می‌شود از همین حالا قابل پیش بینی است که بازی تیم های سپاهان و مس رفسنجان در حضور پرشور تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان، صدرنشین لیگ برتر در پایان هفته بیست و پنجم، امشب در ورزشگاه خانگی خود پذیرای مس رفسنجان است.

طلایی پوشان اصفهان که به واسطه شکست برابر تراکتور فاصله امتیازی خود با دنبال کنندگانش را از دست داد و حالا بعد از برد پرسپولیس برابر مس کرمان، موقتا به رده دوم جدول هم سقوط کرده، برای بازگشت به صدر و حفظ بیشترین شانس قهرمانی، شاگردان محمد ربیعی را به عنوان یک رقیب سرسخت پیش روی خود می بینند.

با این حال، محرک اصلی سپاهانی ها برای بازی امشب، حضور قابل پیش بینی و پرتعداد تماشاگران تیمشان است. جایی که بعد از حضور پرشور هواداران تبریزی در بازی این تیم برابر تراکتور، حالا آنها بار دیگر به نقش پررنگ هواداران در نتایج بازی ها پی برده و امیدوارند برای این مسابقه مهم در مسیر قهرمانی، از حضور حداکثری هواداران خود بهره مند شوند. موضوعی که به خصوص پس از رایگان شدن حضور تماشاگران برای این بازی، احتمال بیشتری پیدا کرده و پیش بینی می شود برگزاری مسابقه پس از اذان و در هوای مطبوع و بهاری اصفهان، فاکتور منفی روز برگزاری بازی را هم خنثی کرده و شاهد یک نقش جهان پر از هواداران سپاهانی برای این مسابقه باشیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها