X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 فروردین 1402, 07:17
کد خبر: 34898
خبرنگار: khani
نظرات: 2

کربکندی: سپاهان آرزوی تساوی دربی تهران را دارد

کربکندی: سپاهان آرزوی تساوی دربی تهران را دارد مربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهانی ها انگیزه کافی برای قهرمانی دارند و همه چیز در این تیم برای قهرمان شدن مهیاست.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد کورس قهرمانی سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: روی کاغذ شانس قهرمانی سپاهان بیشتر از استقلال و پرسپولیس است چون 2 مسابقه با تیم های در آستانه سقوط دارد و 2 تیم دیگر هم حریفان ممتازی نیستند. این هفته استقلال و پرسپولیس باهم بازی دارند و سپاهان در خانه به مصاف ملوان می رود. به همین دلیل می گویم سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. 

وی افزود: با این حال فوتبال غیرقابل پیش بینی است و یک لغزش در یک مسابقه می تواند همه چیز را تغییر بدهد. سپاهانی ها انگیزه کافی برای قهرمانی دارند و همه چیز در این تیم برای قهرمان شدن مهیاست. پول و امکانات خوب، بازیکنان خوب زیاد و کادرفنی خوبی دارند به همین دلیل می گویم سپاهان شایسته قهرمانی است. استقلال هم با وجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر با انگیزه و خوب ظاهر شده است. پرسپولیس اگر در دقیقه 96 از سپاهان گل نمی خورد اکنون این شرایط را در جدول لیگ نداشت. هرچند باخت سپاهان به تراکتور باعث شده که هر سه تیم شانه به شانه یکدیگر برای قهرمانی پیش می روند.

کربکندی در مورد دربی پایتخت گفت: به نفع هیچ یک از این دو تیم نیست که بازی مساوی شود و تیم برنده برای قهرمانی شانس دارد اما سپاهان آرزویش تساوی دو تیم در دربی است. در مجموع باید گفت 7-8 هفته اخیر لیگ بسیار جذاب، دیدنی و مهیج شده است. 

سرمربی اسبق سپاهان اصفهان در مورد پیش بینی خودش از نتیجه دربی گفت: من همیشه می گویم دربی تهران مساوی تمام می شود! زیرا یک تیم گل می زند و عقب می نشیند و حریف برای جبران حمله می کند و در آخر بازی مساوی تمام می شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها