X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1402, 06:41
کد خبر: 34899
خبرنگار: khani
نظرات: 2

رقیبان فریبنده سپاهان در چهار فینال باقی‌مانده

رقیبان فریبنده سپاهان در چهار فینال باقی‌مانده اگرچه سپاهان حداقل روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، اما نگاهی به نتایج این تیم در بازی رفت مقابل این‌ تیم‌ها واقعیت دیگری را عیان می‌سازد

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌ سه"، لیگ برتر در دوره بیست و دوم در حالی به 4 هفته پایانی رسیده که سپاهان و استقلال با 55 امتیاز و پرسپولیس با 54 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند. البته سپاهان اگر با هر یک از این دو رقیب قهرمانی در پایان مسابقات هم امتیاز باشد، به دلیل برتری در بازی رو در رو قهرمان لقب خواهد گرفت.
در این بین عامل دیگری که دست برتری را به سپاهان می‌دهد، نبرد دربی در هفته بیست و هفتم است که فرصت را برای یک سبقت بزرگ به آنها می‌دهد. اما پیش از هر چیز دیگری سپاهان باید مقابل ملوان، نفت مسجد سلیمان، پیکان و مس کرمان 12 امتیاز ممکن را به دست بیاورد؛ ماموریتی که در نیم فصل اول فقط موفق به کسب 7 امتیاز از آن شد.

سپاهان در بازی رفت مقابل ملوان در انزلی تن به تساوی داد و در کرج مقابل پیکان شکست خورد، تا حالا نگرانی بزرگی میان هواداران سپاهان بابت تکرار اتفاقات گذشته شکل گرفته باشد. چهار رقیب باقی‌مانده سپاهان به احتمال فراوان مانند بازی‌های رفت با استراتژی دفاعی پا به میدان خواهند گذاشت و مورایس با وجود تمام برتری‌هایی که در جدول برای تیم خود می‌بیند، باید تفکراتی اثربخش را برای پیروزی و کسب حداکثر امتیاز به کار بگیرد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها