X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1402, 06:06
کد خبر: 34900
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مورایس: فقط به دنبال بردیم

مورایس: فقط به دنبال بردیم سرمربی تیم سپاهان در خصوص تأثیر نتیجه دربی روی بازی سپاهان، گفت: ما همیشه بعد از پرسپولیس و استقلال بازی کردیم، به غیر از چند هفته پایانی که هم‌زمان است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، نشست خبری پیش از دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیستم و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز - یکشنبه سوم اردیبهشت‌ماه - در سالن کنفرانس هتل کوثر برگزار شد.
مورایس در ابتدا با اشاره به فرا رسیدن عید فطر و تبریک این عید فرخنده، در خصوص دیدار مقابل تیم ملوان، اظهار کرد: بازی ساده‌ای پیش رو نداریم. معمولاً تیم‌های میانه جدول که نه شانس صعود و نه احتمال سقوط دارند بدون استرس بازی می‌کنند و توانایی خود را نشان می‌دهند. تقریباً در تقابل با تیم‌های بالای جدول توانسته‌ایم امتیاز بگیریم و آنها را شکست دهیم و رفتیت اصلی ما با تیم‌های پایین جدول است. هر ۴ تیمی که در پیش رو با آنها بازی داریم همه برای ماندن در جدول می‌جنگند بنا بر این بازی‌های سختی است. تیم ملوان در مقایسه با صنعت نفت در نقطه امنی با ۷ امتیاز اختلاف قرار دارند و ما بازی سختی در پیش رو داریم. تیم ما برای بازی فردا آماده است و به حمایت هواداران نیاز داریم و امیدواری زیادی برای حضور پر شور هواداران در ورزشگاه دارم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص تأثیر نتیجه دربی بر روی بازی سپاهان، گفت: می‌توانم بگویم ما همیشه بعد از پرسپولیس و استقلال بازی کردیم به غیر از چند هفته پایانی که هم زمان است.

به نتیجه تیم‌های دیگر اصلاً نباید توجهی داشت زیرا کمک کننده است اما تعیین کنده نیست ما همیشه باید ببریم و با برد نتیجه بگریم.

وی افزود: در مورد رقابتی شدن لیگ باید بگویم عالی است. بردن و باختن هیچ فرقی برای ما ندارند اما کسی که می‌خواهد قهرمان شود باید فقط به برد فکر کند.

مورایس در خصوص حضور پر شورهواداران در نقش جهان و حمایت از تیم، گفت: ما به عنوان یک تیم فوتبال متحد هستیم و همه قلب یک شهر را تشکیل داده‌ایم. این هم بستگی کار را ساده نمی‌کند بلکه باعث می‌شود هرکس کار خودش را انجام دهد و تیم با انرژی بیشتری پیشرود.

وی در خصوص وضعیت داوری و نگرانی در مورد داوری سه هفته پیش رو، تصریح کرد: من اصلاً نگران داوری‌ها نیستم و تمرکزم بر موضوعات دیگری ست. امیدوارم همه چیز منصفانه ویش رود و کسی ضرر یا سودی نداشته باشد و همه در یک شرایط جلو بروند. داوری منصفانه باید برای همه یکسان باشد چه تیم‌های قوی چه تیم‌های ضعیف، همه ما انسانیم و باید با یک دید سنجیده شوند و باید در یک شرایط کار کنیم. تیم ملوان در بازی قبلی مقابل تراکتور قرار گرفت در دقایق پایانی یک پنالتی رخ داد اما آیا این پنالتی درست بود یا نه؟ نمی‌دانم.

وی در خصوص شرایط بازیکنان، گفت: متأسفانه فقط الویس مصدوم است که زیر نظر پزشک است و بقیه بازیکنان سالم و آماده برای بازی اند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها