X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 اردیبهشت 1402, 13:01
کد خبر: 34902
خبرنگار: khani
نظرات: 3

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با ملوان

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با ملوان تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف ملوان می‌رود که در بین بازیکنان اصلی مصدوم و محروم خاصی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی شیرین مقابل مس رفسنجان که صدرنشینی این تیم را تضمین کرد، در دومین دیدار خانگی متوالی ملوان بندرانزلی را پیش رو دارد. خوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با ملوان تنها الویس کامسوبا که در هفته‌های اخیر نیز به او بازی نرسید را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما سایر نفرات این تیم از جمله ترکیب اصلی بازی‌های اخیر می‌توانند سپاهان را مقابل ملوان همراهی کنند.

نیازمند و ادامه رقابت بیشترین کلین شیت

پیام نیازمند برابر ملوان هم مانند سایر دیدارهای سپاهان در فصل جاری در چارچوب دروازه این خواهد ایستاد. او که با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل مس رفسنجان، دوازدهمین کلین‌شیت فصلش را ثبت کرد برابر ملوان در جست‌وجوی سیزدهمین کلین‌شیت و حفظ رقابت با پورحمیدی و بیرانوند در جدول کلین‌شیت فصل جاری است.

بازگشت به ترکیب دفاعی همیشگی

خط دفاع سپاهان در بازی با مس رفسنجان یک تغییر کوچک داشت و آن حضور امید نورافکن به جای میلاد زکی‌پور در سمت چپ بود. در بازی با مس حتی در دقایقی سپاهان با سه مدافع مرکزی بازی می‌کرد اما به نظر می‌رسد در بازی با ملوان سیستم پایه سپاهان با همان دفاع چهارنفره بسته شود، خطی که با نیلسون جونیور و محمد دانشگر در قلب آن و رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور در کناره‌ها تکمیل می‌شود.

بازگشت ریگی به ترکیب ثابت

در بازی با مس رفسنجان مسعود ریگی به دلیل محرومیت، غایب شاخص سپاهان به شمار می‌رفت اما کاپیتان جلال علی‌محمدی به خوبی جای او را در پست هافبک دفاعی پر کرد. حالا ریگی با گذراندن یک جلسه محرومیت، در کنار علی‌محمدی و محمد کریمی خط هافبک سه‌نفره سپاهان را تشکیل می‌دهند. به غیر از این سه بازیکن که در هفته‌های اخیر ترکیب ثابت خط هافبک را تشکیل داده‌اند، احتمال حضور مانوئل فرناندز و محمد قربانی یا یاسین سلمانی به عنوان یار جایگزین وجود دارد و برای حضور آنها باید دید شرایط بازی چطور پیش می‌رود.

بازگشت امید به خط آتش

مهره اصلی خط حمله سپاهان آقای گل این تیم و تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری یعنی شهریار مغانلو است. امید نورافکن که در بازی قبل با توجه به تغییر سیستم سپاهان بیشتر در خط هافبک حضور پیدا می‌کرد برای بازی با ملوان دوباره به خط حمله بازمی‌گردد و به عنوان بال چپ ایفای نقش خواهد کرد، در سمت راست مغانلو نیز فرشاد احمدزاده همچون بازی‌های دیگر نقش وینگر راست را بر عهده دارد. با توجه به مصدومیت کامسوبا، جایگزین‌های مهره‌های خط حمله سپاهان عیسی مرادی، محمد علی‌نژاد و ایگور کاتاتو خواهند بود.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با ملوان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها