X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 اردیبهشت 1402, 05:57
کد خبر: 34904
خبرنگار: khani
نظرات: 0

کربکندی: مورایس و تیمش فکر کردند بازی تمام شده است

کربکندی:  مورایس و تیمش فکر کردند بازی تمام شده است سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دربی یکصدم تهران اظهار داشت: پیش بینی می‌کردم دربی مساوی یا استقلال برنده مسابقه شود چون استقلالی ها شرایط خیلی خوبی در بازی های گذشته شان داشتند اما مقابل پرسپولیس اصلا خوب نبودند.  به جز مهدی قائدی که در دقایق ابتدایی مسابقه چند حرکت خوب انجام داد سایر بازیکنان استقلال در حد و اندازه خودشان نبودند. بعد از گلزنی هم پرسپولیس منطقی دفاع کرد و تمامی فضاها را بست و استقلال رو به ارسال های بلند آورد که تمامی ضربات اول را بازیکنان پرسپولیس زدند. 

وی در مورد تساوی خانگی سپاهان مقابل ملوان گفت: سپاهان روی کاغذ بازی‌های راحت تری نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد و در بازی با ملوان هم ورزشگاه پر از تماشاگر شد و انگیزه بازیکنان سپاهان برای برد در این بازی زیاد بود تا راه خود را برای قهرمانی هموارتر کنن.د آنها برای گلزنی خیلی عجله داشتند اما بازی در نیمه اول مساوی تمام شد. بازیکنان ملوان تمامی کمبودهایی که نسبت به سپاهان داشتند را با دوندگی و تعصب جبران کردند. مسابقه در نیمه اول یکطرفه بود البته ملوان هم یکی دو فرصت برای گلزنی در نیمه نخست به دست آورد.

سرمربی اسبق سپاهان اصفهان ادامه داد: در نیمه دوم سپاهان قبل از گلزنی بسیار پرتلاش بازی کرد و با ارسال های کوتاه، بلند و بازی های ترکیبی روی دروازه ملوان فشار آورد اما بعداز اینکه بازیکنان ملوان نتوانستند سرزن تیم سپاهان را مهار کنند و او گلزنی کرد، بازیکنان سپاهان تصور کردند بازی تمام شده و آنها پیروز مسابقه هستند و بعد از گل به دنبال حفظ بازی بودند و البته دو سه موقعیت خوب گلزنی را هم از دست دادند. به نظرم حتی کادرفنی سپاهان هم تصور می‌کرد بازی تمام شده و شاید به همین دلیل با تعویض های زیاد بازیکنان اصلی تیم را به روی نیمکت برد تا اینکه در دقیقه 86 با یک ارسال ساده و در حضور مدافعان پرتعداد بازیکنان سپاهان یک بازیکن ملوان با ضربه سر توپ را به مهاجم رساند و او هم چاره ای جز گلزنی  نداشت.

کربکندی تصریح کرد: داور برای نیمه دوم 12 دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد که به نظرم خیلی زیاد بود. بعد از گل تساوی ملوان و تعویض های زیاد این تیم و همچنین آشفتگی که در کنار زمین مشاهده کردید بازی دیگر آن نظم و وانضباط خاص را نداشت. داود رفعتی ناظر مسابقه  در هر بازی که حضور دارد آن بازی جنجالی می شود. به هر حال کنار خط شاهد آشفتگی و بهم ریختگی بخصوص هنگام تعویض ها بودیم. سپاهان دو امتیاز خیلی حساس را مقابل تماشاگرانش از دست داد اما هنوز لیگ تمام نشده است.

مربی اسبق ذوب آهن با اشاره به بازی های جوانمردانه تیم ها در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: نکته مثبت مسابقات این هفته بازی‌های جوانمردانه تیم‌ها مقابل رقبا بود. مس رفسنجان تیم مس کرمان را شکست داد، فولاد خوزستان تیم نفت مسجدسلیمان را برد و ملوان هم برای دفاع از اعتبار خودش بازی کرد و یک امتیاز گرفت. اگر در سه هفته باقیمانده لیگ برتر همین روش بازی جوانمردانه را از تیم ها شاهد باشیم می توانیم بگوییم که اگرچه پرسپولیس صدرنشین شده است اما هنوز هر سه تیم برای قهرمانی شانس دارند. حتی استقلال هم می‌تواند قهرمان شود. سپاهان هم درس خوبی مقابل ملوان گرفت و اینکه یک گل نمی تواند اطمینان خاطر لازم برای برد باشد. 

وی در مورد گلایه زیاد سپاهانی ها از داور بعد از تساوی مقابل ملوان گفت: البته کارشناسان داوری باید نظر بدهند اما آنطور که در رسانه ها دیدم اکثر کارشناسان می گویند خطا روی امید نورافکن پنالتی بوده است. 

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها