X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 اردیبهشت 1402, 05:29
کد خبر: 34907
خبرنگار: khani
نظرات: 0

فتاحی: باید سه هفته پایانی همزمان باشد!

فتاحی: باید سه هفته پایانی همزمان باشد! سرپرست سپاهان از فدراسیون درخواست کرد که سه هفته پایانی لیگ همزمان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از “ورزش سه” رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان با حضور تلفنی در برنامه فوتبال برتر در خصوص برگزاری هم زمان در هفته ۲۸ لیگ برتر به علت حساسیت بازی‌ها گفت: از مسئولین فدراسیون، خصوصا قنبرزاده، نایب رئیس دوم مهدی تاج، درخواست برگزاری همزمان ۳ هفته پایانی لیگ را کردیم. هرچه منتظر شدیم که برنامه جدید لیگ را اعلام کنند تا مسابقات ۳ هفته پایانی همزمان باشد، دیدیم خبری نشد. در همین راستا به فدراسیون نامه زدیم ولی متأسفانه جواب‌مان را ندادند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این نامه ما هم مثل باقی درخواست‌ها در کشوهای فدراسیون و سازمان لیگ گُم شده است و همچنان برنامه هفته ۲۸ را نمی‌دانیم. قنبرزاده در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که سه هفته آخر هم‌زمان برگزار می‌شود اما نمی‌دانم چرا وی که از تصمیم گیرندگان فوتبال کشور است، حرفش به کرسی نمی‌نشیند و عملی نمی‌شود. خیلی جالب است که حتی پاسخ منفی نیز به درخواست‌های ما نمی‌دهند.

سرپرست سپاهان درمورد داوری لیگ برتر در انتها گفت: سیاست باشگاه ما بر سکوت است و نمی‌خواهیم همه چیز رسانه‌ای کنیم. ما تیم‌های شهرستانی هستیم و دستمان به جایی بند نیست. فقط خواهشمندم که در هفته‌های پایانی همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کنند و مثل بازی‌های دیگر، لیزر روی تابلوها نیفتد و در سکوها از بلندگو استفاده نشود. نظارت را بیشتر کنند و در انتخاب داوران دقت شود تا داوران با حق سوت بزنند تا لیگ پاکی را به پایان برسانیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها