X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 اردیبهشت 1402, 11:24
کد خبر: 34914
خبرنگار: khani
نظرات: 0

این بازیکن سپاهان - پیکان را فراموش نمی‌کند!

این بازیکن سپاهان - پیکان را فراموش نمی‌کند! گلر سپاهان پس از درخشش در ترکیب تیمش مقابل پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، دیدار هفته بیست و نهم سپاهان مقابل پیکان یک ستاره غیرمنتظره در خود جای داد و او کسی نبود جز نیما میرزازاد، گلر تعویضی سپاهان در این مسابقه که با گرفتن پنالتی پیکان، شبی رویایی برای خود رقم زد.

میرززاد پس از بازی در میکسدزون حاضر شد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت. او در مورد بازی گفت: "اولین بازی ام را برای سپاهان انجام دادم و شب خیلی خوبی بود، در طول دوران فوتبالی خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارم، اما بازی امشب را هرگز فراموش نمی‌کنم."

او در ادامه گفت: "از کادر فنی و اعضای تیم به خاطر اعتماد و حمایتی که نسبت به من داشتند، تشکر می‌کنم و هیچ وقت این شب بزرگ را فراموش نخواهم کرد. در دقایقی به زمین آمدم که ممکن بود اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد، اما خوشبختانه توانستم عملکرد مناسبی داشته باشم و مقابل پیکان بدون گل خورده پیروز شدیم، من و نیازمند برای هم کری می‌خوانیم، اما از وجود هم نیز انرژی می‌گیریم."

دروازه‌بان سپاهان در ادامه اضافه کرد: دومین مقطعی است که در سپاهان هستم، دوره‌ای را قرضی به نفت آبادان رفتم و ابتدای فصل جاری که بازگشتم، همه چیز خوب پیش می‌رفت و شانس بازی داشتم، اما زمانی که پیام نیازمند به سپاهان برگشت به بازی گرفته شد و با عملکرد خیلی خوبی که داشت به تیم ملی هم دعوت شد و این کار را برای من سخت‌تر کرد. اعتراضی به این موضوع ندارم و همیشه تمرین کرده‌ام و منتظر فرصت بودم که امشب این موقعیت پیش آمد و خوشحالم که پاسخ اعتماد کادرفنی را به خوبی و با عملکردی مناسب دادم.

تقابل با مس کرمان و شانس قهرمانی، آخرین سوالی بود که میرزازاد در واکنش به آن گفت: "برای اعضای تیم ما شکست معنایی ندارد و همه در تلاش هستیم تا مقابل مس هم پیروز شویم و منتظر لغزش پرسپولیس هستیم تا این فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم."

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها