X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 اردیبهشت 1402, 05:36
کد خبر: 34915
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نصفِ بیشتر دلیل موفقیت سپاهان (عکس)

نصفِ بیشتر دلیل موفقیت سپاهان (عکس) شهریار مغانلو و رامین رضائیان در فصل جاری رقابت‌های فوتبال ایران که به روزهای پایانی‌اش نزدیک شده‌ایم، عملکردی خیره‌کننده داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از  "ورزش‌سه"، شهریار در فصل گذشته هم توانسته بود توانایی‌های خودش را با پیراهن سپاهان پس از جدایی از پرسپولیس نشان بدهد، اما در لیگ برتر دوره بیست و یکم عملکرد این بازیکن تحت تاثیر روزهای پرفراز و نشیب سپاهان خیلی به چشم نیامد، اما با حضور رامین رضائیان شرایط برای این دو بازیکن به طور کلی دگرگون شد.

عملکرد شهریار مغانلو که 12 گل زده و 6 پاس گل ارسال کرده، تا در 38 درصد گل‌های سپاهان نقش آفرینی کرده باشد.

یکی از نقاط قوت سپاهان در این فصل نمایش خیره کننده رامین رضائیان در پست دفاع راست و شهریار مغانلو در پست مهاجم هدف بوده؛ دو بازیکنی که انگار چشم بسته هم یکدیگر را در زمین مسابقه پیدا می‌کنند و رضائیان در این فصل بارها با پاس‌های خود برای شهریار مغانلو موقعیت گلزنی ایجاد کرده و برخی از آنها هم به گل نشسته است.

عملکرد رامین رضائیان با ارسال 7 پاس گل و به ثمر رساندن 7 گل، و تاثیرگذاری روی 30 درصد گل‌های سپاهان.

سپاهان با اتکا به حضور این دوستاره بار دیگر که یکی از آنها با 12 گل برترین گلزن مسابقات است و دیگری با ارسال 7 پاس گل در رتبه بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد، به کرمان سفر می‌کند و امیدوار است در روزی که یک بار دیگر این زوج و سایر بازیکنان تیم به درخشش خود ادامه می‌دهند، پرسپولیس در مازندران نتیجه نگیرد و قهرمانی از آن طلایی پوشان اصفهانی شود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها