X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 تیر 1402, 05:42
کد خبر: 34934
خبرنگار: khani
نظرات: 0

میرزازاد: هواداران همیشه برای سپاهان سنگ‌تمام می‌گذارند

میرزازاد: هواداران همیشه برای سپاهان سنگ‌تمام می‌گذارند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران همیشه برای سپاهان سنگ‌تمام می‌گذارند و با حمایت این هواداران امسال به‌دنبال جایگاه مناسب برای نام سپاهان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان دو هفته اخیر اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در شهر ازمیت ترکیه برپا کرد و در این بین، حضور نیما میرزازاد دروازه‌بان جوان تیم فوتبال سپاهان در کنار پیام نیازمند و تمرینات مستمر و پرنشاط، انگیزه بالای خود را برای سپری‌کردن یک‌فصل متفاوت به کادرفنی پرتغالی طلایی‌پوشان ثابت کرد تا بتواند فرصت بیشتری برای ایستادن در چارچوب سپاهان پیدا کند.

نیما میرزازاد با اشاره به تمرینات تیم سپاهان و وضعیت تمرینات تیم اصفهانی در اردوی ترکیه اظهار کرد: خوشحالم که حضورم در باشگاه سپاهان ادامه پیدا کرد و امسال هم در کنار خانواده بزرگ سپاهان هستم. تیم ما اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و شرایط اردویی تیم بسیار مناسب بود و بازی‌های دوستانه خوبی طی شد و به نظرم کادر فنی تیم به هدف خود از این نظر دست پیدا کرده است. امیدوار هستم که در ادامه نیز شرایط خوب و مثمر ثمر باشد که بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

وی افزود: امسال سومین فصل حضور من در سپاهان و دومین سال کار کردن با ژوزه مورایس است. آقای مورایس مربی بزرگ و کاربلدی است و کار کردن با او لذت‌بخش است و چیزهای بسیاری از او یاد گرفته‌ایم. مورایس مربی رزومه‌دار و کاربلدی است که امیدواریم امسال با او نتایج خوبی کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان درباره عملکرد تیم اصفهانی طی سال‌های گذشته تصریح کرد: ما پارسال نتایج خوبی کسب کردیم اما متأسفانه در پایان فصل، تنها یکی دو بازی را از مسیر خود دور کرد. با این حال، امسال مصمم‌تر، باانگیزه‌تر و پرانرژِی‌تر شروع کردیم و امیدوار هستیم که بتوانیم با شرایط خوب برای فصل آینده کار کنیم و با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی، امسال به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

نیما میرزازاد با اشاره به حمایت‌های هواداران سپاهان از تیم اصفهانی، خطاب به این هواداران خاطرنشان کرد: باید از هواداران سپاهان تشکر کنم زیرا طی دو فصل اخیر که من در باشگاه سپاهان حضور داشتم، برایم سنگ تمام گذاشتند. هواداران سال قبل شرایط بسیار خوبی را در ورزشگاه فراهم کردند و شور و انگیزه به تیم دادند.

وی در پایان گفت: امیدوارم که امسال هم از حمایت هواداران بهره‌مند شویم و با حضور خود، نقش‌جهان را به یک ورزشگاه خوفناک برای رقبا تبدیل کنند تا بتوانیم همه تیم‌ها را زمین‌گیر کنیم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها