X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مرداد 1402, 05:39
کد خبر: 34939
خبرنگار: khani
نظرات: 0

شهریار مغانلو در سپاهان ماندنی شد

شهریار مغانلو در سپاهان ماندنی شد شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان که با این تیم قرارداد دارد از ماندگاری خود در جمع طلایی‌پوشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، از زمان آغاز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران، شایعات مختلفی پیرامون جدایی شهریار مغانلو آقای‌گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر از تیم فوتبال سپاهان اصفهان مطرح شده بود و برخی رسانه‌ها با پافشاری بر عقیده‌شان، اعلام می‌کردند مهاجم سپاهانی‌ها راهی پرسپولیس می‌شود.

همه این حواشی و شایعات در این چند هفته شدیداً تداوم داشت اما در نهایت مهاجم طلایی‌پوشان که در تمام مراحل آماده‌سازی سپاهان برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر حضور پیدا کرده بود، با انتشار یک استوری اینستاگرامی در صفحه شخصی‌اش، از ماندن خود در جمع شاگردان ژوزه مورایس خبر داد.

شهریار مغانلو در استوری خود نوشت:

" سلام و عرض ادب خدمت مردم شریف اصفهان. در مدتی که گذشت حرف و حدیث بسیار زیادی پیرامون بنده شنیده شد و مانند گذشته تنها سکوت کردم. باعث افتخار است که برای سومین سال متوالی کنار شما عزیزان و باشگاه محترم سپاهان هستم و با جان و دل برای موفقیت روزافزون تلاش می‌کنم."

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها