X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مرداد 1402, 05:31
کد خبر: 34941
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نیازمند: باید تمام امتیازات را در نقش جهان بگیریم

نیازمند: باید تمام امتیازات را در نقش جهان بگیریم پیام نیازمند می‌گوید تیم‌های لیگ برتری در هفته‌ی اول شاید هماهنگی لازم را نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، پیام نیازمند در حاشیه تمرینات تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با رسانه باشگاه درباره شرایط تمرینات طلایی پوشان بیان کرد: تمرینات خدا را شکر خوب بوده است. 6،7 هفته در حال تمرین پیش فصل بوده‌ایم و آماده مسابقات می‌شویم. تیم رفته رفته در حال هماهنگ‌تر شد است و بازیکنان جدید در تطبیق پیدا کردن با تفکرات آقای مورایس و برنامه‌های تاکتیکی‌ای که داریم. امیدوارم بتوانیم استارت را خیلی قوی از هفته اول بزنیم.
نیازمند در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی تراکتور اینطور توضیح داد: هر دو تیم پر هوادار هستند و بازیکنان خوبی دارند که ملی پوش هستند. مطئنم بازی کیفیت بالایی خواهد داشت. به هر حال البته در هفته اول ممکن است ناهماهنگی وجود داشته باشد بین تیم‌ها، چون بازیکنان جدید خیلی اضافه شده‌اند. امیدوارم با حضور هواداران نهایت استفاده را ببریم و سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم هر بازی‌ای که در نقش جهان داریم، بتوانیم تمام امتیازات را بگیریم.

کاپیتان دوم طلایی پوشان اصفهانی درباره انتظاراتی که از بازیکنان تیم برای کسب قهرمانی وجود دارد هم صحبت کرد و گفت: بله انتظارات بالاست. خب ما باشگاه بزرگی داریم. از تاریخچه باشگاه هم مشخص است. انتظار هم همیشه این بوده که ما هر بازی، چه بیرون و چه در خانه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. 
او ادامه داد: با توجه به اینکه قرعه ما طوری شده که در ابتدایی مسابقات باید با تیم‌های نسبتا مدعی بازی کنیم، سعی می‌کنیم با توان استارت بزنیم و بدون اشتباه کارمان را پیش ببریم.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها