X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مرداد 1402, 05:58
کد خبر: 34943
خبرنگار: khani
نظرات: 1

مورایس: این بازیکن باعث شد کیف کنم

مورایس: این بازیکن باعث شد کیف کنم سرمربی سپاهان معتقد است بازیکنان او برابر ذوب‌آهن عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از مصاف برابر ذوب‌آهن حرف‌هایش را اینطور درباره پیروزی 2 بر صفر برابر شاگردان محمد ربیعی آغاز کرد: خیلی ممنون بابت حضورتان. می‌دانم دیروقت است و همچنان شما اینجا هستید. باید بابت حضور هواداران هر دو تیم، به خصوص تیم سپاهان تشکر کنم. دیروقت است و فردا هم یک روز کاری است و می‌خواستم بگویم حضورشان در یک دربی خیلی مهم است. ما به حمایت آنها نیاز داشتیم و حضورشان فوق‌العاده مهم است.

او سپس درباره بازی برابر ذوب‌آهن گفت: با تیمی روبرو شدیم که تیم خیلی مهمی هستند و همیشه از من استقبال می‌کنم و وقتی می‌آیم، استقبال گرمی دارند. باید بگویم شاید خوشحالی همیشگی را نداشته باشم، چون برای ذوب‌آهن هم ناراحتم. بازی ساده‌ای نبود.‌ به بازیکنانم بابت رفتاری که از اول نشان دادند، تبریک می‌گویم. شدت بازی ذوب‌آهن زیاد بود و توپ‌های سه را سعی می‌کردند برنده شوند و ما هم باید سازماندهی‌مان را مدیریت می‌کردیم تا بتوانیم رهبریت داشته باشیم.

مورایس ادامه داد: برای بازیکنانم و بابت نتیجه خوشحالم بابت کیفیتی که تیم نشان داد و فشردگی که در دفاع داشتیم. همچنین بابت حضور محمدجواد حسین‌نژاد، بازیکن جوانی که امروز داشتیم، خوشحالم؛ خیلی ساده نیست که بازیکن جوانی در این سن بیاید و کیفیتی را نشان بدهد. یک تبریک به خصوص به جواد می‌گویم بابت عملکرد و ظرفیتی از خودش نشان داد و خیلی خوشحالم. یک‌بار دیگر می‌گویم برای تیم‌مان بابت این نتیجه خوشحالم و برای ذوب‌آهن در بازی‌ آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. مربی خیلی خوب و قابل احترامی دارند و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارند.

سرمربی سپاهان در مقایسه از کیفیت اصفهان و تهران اظهار داشت: سخت است که بگوییم کیفیت کدام دربی بیشتر است. همه دربی‌ها نسبت به هیجاناتی که دارند، بازی‌های خوب و باکیفیتی هستند. دربی‌های دیگر هم باکیفیت هستند. شهر متفاوت، استادیوم متفاوت است. فکر می‌کنم چیزی که متفاوت است، احترام بی هواداران دو تیم است؛ احترامی که برای یکدیگر قائل بودند و جو قشنگی که در استادیوم درست کرده بودند. فقط حیف بود که بازی ساعت ۹ شب بود و فردا هم روز کاری است. شاید هواداران بیشتری می‌توانستند حاضر شوند اما با این حال تعداد خیلی خوبی از هواداران داخل استادیوم بودند. اجازه بدهید دربی‌ها را مقایسه نکنیم.

او در خصوص ضعف سپاهان در خط دفاع و برخورد دو توپ به تیر دروازه این تیم گفت: وقتی درباره دفاع صحبت می‌کنیم، باید درباره سازماندهی دفاعی صحبت کنیم و نمی‌توانیم درباره یک خط از بازیکنان صحبت کنیم. تیم باید یک سازماندهی‌ خوب تدافعی داشته باشد، چون همه با هم دفاع می‌کنند. اگر یادتان باشد، تیری که ما دریافت کردیم در جریان بازی نبود و یک اوت دستی بود که بازیکنان زیادی در محوطه جریمه بودند و امکان دارد چنین اتفاقی بیفتد ولی به خط دفاعی برنمی‌گردد؛ این چیزی است که هر تیمی همیشه می‌تواند بهترش کند. بابت سازماندهی تدافعی که برابر تیم خوب ذوب‌آهن داشتیم، خوشحالم. ذوب‌آهن خیلی خوب دفاع می‌کند و ضدحمله سریع می‌زند اما با این حال ما ۴-۵ موقعیت ساختیم. بابت کار مدافعانم خیلی خوشحالم. کار خارق‌العاده‌ای انجام دادند و تیمم یک مسئولیت‌پذیری خیلی خوبی در بازپس‌گیری توپ داشت. همه اینها به سازماندهی تیم برمی‌گردد.


مورایس در مورد دلیل مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان سپاهان (امید نورافکن، کریمی و شکاری) و همچنین آخرین شرایط دابو و عیسی آل‌کثیر توضیح داد: من می‌خواهم صحبت‌هایم را به بازی امروز معطوف کنم و درباره بازیکنانی که در بازی امروز شرکت نکردند، صحبت نکنم. واضح است. در یک برخورد و شوک هر اتفاقی پیش می‌آید. همانطور که دیدید جواد حسین‌نژاد برخوردی داشت که سر به سر بود و لبش هم پاره شد و حالا یک بازیکن دیگر برخورد می‌کند و شاید دردی بگیرد و مشکلی پیدا کند؛ مثل هفته پیش که محمد کریمی به خاطر شرایط نامساعد چمن لیز شد و از ناحیه کشاله‌اش کش آمد.

او در پایان گفت: من نگران بدنسازی نیستم، چون به آن قضیه برنمی‌گردد و با برخوردی برمی‌گردد که اتفاق افتاده است. من همیشه گفته‌ام باید زندگی را همانطور که هست قبول کنیم. گاهی شاید قسمت است این اتفاقات بیفتد. شاید اگر کریمی خوب بود و بازی می‌کرد ما امروز حسین‌نژاد را امروز نمی‌دیدیم که بتواند چنین کیفیتی نشان بدهد. پس بهتر است که مثبت نگاه کنم.


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها