X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 مرداد 1402, 05:52
کد خبر: 34944
خبرنگار: khani
نظرات: 0

طالبی: سپاهان هجومی و استقلال با سیاست فوتبال بازی می کند

طالبی: سپاهان هجومی و استقلال با سیاست فوتبال بازی می کند بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان اگرچه تیمی هجومی است، اما نباید مقابل استقلال احساسی فوتبال بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد فرشید طالبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  در مورد دیدار چهارشنبه سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم شروع بسیار خوبی در لیگ داشته اند و با دو برد و 6 امتیاز بههم رسیده اند و از نظر روحی و روانی هم در شرایط مطلوبی قرار دارند همین مساله  جذابیت  و حساسیت بازی را دو چندان خواهد کرد.  هرچند هر دو تیم روز به روز بهتر و هماهنگ تر هم خواهند شد و به اصطلاح خودشان را بهتر پیدا خواهند کرد. سپاهان در دو مسابقه قبلی خود نشان داد تیمی کاملا هجومی و سراپا حمله است و 5 گل هم در دو مسابقه زده ولی استقلال هم 4 گل در دو بازی زده و وضعیت مناسبی دارد. همین آمارها و شروع خوب در لیگ برتر باعث افزایش اعتماد به نفس بیشتر بازیکنان هجومی هر دو تیم خواهد شد.

وی افزود: به نظرم با توجه به گل های زده دو تیم در دو مسابقه ابتدایی لیگ برتر فردا هم شاهد یک دیدار پرگل و جذاب خواهیم بود. سپاهان فقط یک گل از تراکتور خورد ولی استقلال در دو مسابقه دروازه اش را بسته نگه داشته است. هر دو تیم بالانس خوبی در تیم دارند و شرایط فنی شان مطلوب است ولی سپاهان نباید مقابل استقلال احساسی فوتبال بازی کند زیرا استقلال و مربی اش بسیار باهوش هستند و می توانند از یک غفلت حداکثر استفاده را ببرند و به استقلال لطمه بزنند.  سپاهان از 6 بازیکنی که در نقل و انتقالات خرید 5 بازیکنش را در فاز هجومی خرید تا مانع تکرار اتفاقات فصل گذشته شود. 

طالبی با اشاره به میهمان بودن استقلال در اصفهان عنوان کرد: سپاهان در خانه خود بازی می کند و از حمایت تماشاگرانش برخوردار است و قطعا هجومی تر از استقلال بازی خواهد کرد ولی استقلال هم با سیاست بازی می کند. هر دو تیم هجومی هستند اما مشخص است که استقلال محتاط تر باشد زیر میهمان است و گرفتن یک امتیاز هم برای استقلال نوعی برد محسوب خواهد شد. سپاهان در دو دیدار گذشته دو تیم خوب و قدرتمند تراکتور و ذوب آهن را شکست داد ولی مقابل استقلال باید مراقب باشد تا غافلگیر نشود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها