X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 شهریور 1402, 12:42
کد خبر: 34947
خبرنگار: khani
نظرات: 0

قرارداد محمدرضا حسینی و سپاهان فسخ نشده است

قرارداد محمدرضا حسینی و سپاهان فسخ نشده است در فاصله دو روز تا پایان فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، سپاهان برای بازیکن جدایی طلب خود رضایت‌نامه صادر نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نقل‌و‌انتقالات تابستانی فوتبال ایران در روز 8 شهریور ماه سال جاری به پایان خواهد رسید و تیم‌ها آخرین تکاپو را برای جذب بازیکنان موردنظر خود انجام می‌دهند.

در فاصله دو روز به پایان فصل نقل‌وانتقالات محمدرضا حسینی یکی از بازیکنان مورد توجه ذوب‌آهنی‌ها در فاز تهاجمی است، تیمی که با هدایت محمد ربیعی در تهران پرسپولیس را متوقف کرد، ولی در بخش تهاجمی همچنان دنبال تقویت خود است.

از آنجایی که این بازیکن با باشگاه سپاهان قرارداد دارد، برای جدایی ناچار به دریافت رضایت‌نامه است، اما تا این لحظه خبری از صدور رضایت‌نامه نبوده است.

گفتنی است حسینی فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از سپاهان راهی گل‌گهر سیرجان شد، چرا که علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی در جمع زردپوشان اصفهانی ندارد.

به نظر می‌رسد این بازیکن 33 ساله در پازل تاکتیکی مورایس جایی ندارد و برای فصل بیست‌وسوم لیگ برتر طبیعتاً دنبال حضور در تیمی دیگر است.

لازم به یادآوری است که در زمان جدایی محمد علی‌نژاد از سپاهان گفته می‌شد که رضایت‌نامه وی به شرطی صادر خواهد شد که مقصد او، رقبای مدعی قهرمانی نباشند.

گفتنی است، در پایان هفته سوم لیگ برتر ذوب‌آهن با چهار امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها