X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 آبان 1402, 06:03
کد خبر: 34962
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف آلمالیق می​‌رود که با وجود داشتن سه مصدوم، مشکلی بابت ترکیب اصلی نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، سپاهان در دیداری سرنوشت ساز رو در روی آلمالیق ازبکستان قرار خواهد گرفت، دیداری که می‌تواند بردهای سپاهان در این فصل لیگ قهرمانان آسیا از آن آغاز شود. خوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای این دیدار اما سه ستاره تیمش یعنی شهریار مغانلو، رضا شکاری و امید نورافکن را در اختیار نخواهد داشت اما خیال او آسوده است زیرا این تیم آنقدر بازیکن دارد که بازیکنان جایگزین می‌توانند جای غایبان را به خوبی پر کنند.

پیام به دنبال اولین کلین شیت آسیایی

پیام نیازمند که فردا مطابق انتظار در چارچوب دروازه طلایی پوشان خواهد ایستاد، در بازی اول مقابل نیروی هوایی عراق عملکرد خوبی نداشت و در شب پر اشتباه بازیکنان سپاهان دو بار دروازه‌اش باز شد. با این حال پیام در آلمالیق این فرصت را دارد که اولین کلین شیت آسیایی خود را ثبت کند و نقش زیادی در پیروزی تیمش داشته باشد.

در انتظار اولین بازی یزدانی در کنار دانشگر

سپاهان در آخرین بازی خود در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که با توجه به محرومیت دانشگر و مصدومیت هادی محمدی، مورایس ترجیح داد از قربانی در کنار سیاوش یزدانی به عنوان زوج دفاع وسط ترکیب استفاده کند. این در حالی است که نیلسون جونیور مشکلی برای بازی نداشت اما نمایش‌های پر اشتباه او در بازی‌های گذشته مورایس را وادار کرد تا از بازیکنی در دفاع وسط استفاده کند که پست اصلی‌اش هافبک است. با بازگشت دانشگر و بهبود مصدومیت یزدانی، این دو بازیکن اگر مشکلی پیش نیاید زوج دفاعی سپاهان خواهند و در کناره‌ها نیز مطابق انتظار رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور حضور خواهند داشت.

دست پر مورایس در خط هافبک

سرمربی سپاهان برای انتخاب بازیکنان خط میانی تیمش گزینه‌های زیادی دارد. در پست هافبک وسط محمد قربانی، برایان دابو، محمد کریمی و محمد جواد حسین‌نژاد بازیکنانی هستند که مورایس از بین آنها احتمالاً باید دو نفر را انتخاب کند، در حالی که هر چهار بازیکن در حد ترکیب اصلی تیم هستند. در کناره‌های خط میانی نیز آنطور که از بازی آخر سپاهان مشاهده شد فرشاد احمدزاده و آریا یوسفی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند.

زوج جدید در خط آتش سپاهان

با توجه به مصدومیت شهریار مغانلو، زوج خط حمله سپاهان دستخوش تغییر شد و حالا در کنار رضا اسدی، این عیسی آل کثیر خواهد بود که در خط حمله سپاهان حضور خواهد داشت. این زوج که در بازی با صنعت نفت سه بار گلزنی کردند امیدوارند با درخشش خود زمینه ساز برد ارزشمند سپاهان در آلمالیق شوند. دیگر مهاجم سپاهان که این فصل کمتر به بازی گرفته شده اما پتانسیل بالایی دارد کاوه رضایی است که شاید اگر کار گره بخورد به کار سپاهان بیاید.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل کثیر

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها