X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 آبان 1402, 06:06
کد خبر: 34965
خبرنگار: khani
نظرات: 0

نساجی-سپاهان/ دوئل آسیایی​‌ها در قائم​شهر

نساجی-سپاهان/ دوئل آسیایی​‌ها در قائم​شهر تیم فوتبال سپاهان در بازگشت به رقابت​‌های لیگ برتر به مصاف نساجی قائم​شهر می​‌رود

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز _یکشنبه، هفتم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های نساجی و سپاهان

زمان: یکشنبه، نهم آبان‌ماه، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: شهید وطنی قائم‌شهر

داور: امیر عرب براقی

آخرین رویارویی: نساجی صفر- سپاهان یک

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش، شبکه مازندران

سپاهان به دنبال ادامه پیروزی‌ها

دیرتر برگزار شدن دیدار هفته ششم سپاهان برابر گل‌گهر نسبت به سایر دیدارهای این هفته، باعث شد سپاهان عملاً ۲۴ روز از شرایط مسابقات لیگ برتر دور باشد. طلایی پوشان اما امروز پس از مدت‌ها در رقابت‌های لیگ به میدان می‌روند و امیدوارند وقفه طولانی مدت روی نتیجه گیری آنها در این مسابقه اثری نگذارد.

سپاهان در شرایطی در خانه نساجی به میدان خواهد رفت که همه پنج بازی گذشته خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است و امیدوار است این روند فوق العاده را با پیروزی در ورزشگاه شهید وطنی ادامه دهد. پس از بازی با پیکان که برای سپاهان یک پیروزی بسیار سخت را به دنبال داشت، دیدار با نساجی در قائم‌شهر دومین بازی خارج از اصفهان سپاهان در این فصل به شمار می‌رود و باید دید شاگردان مورایس در این دیدار سخت چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارند.

نساجی در خطرناک‌ترین حالت ممکن

نساجی در چهار بازی ابتدایی در لیگ برتر با دو تساوی و یک پیروزی نمایش متوسط رو به بالایی داشت و در ادامه با پیروزی مقابل بمبئی هند در لیگ قهرمانان آسیا بهترین مقطع فصل خود را تجربه کرد. با این حال دو شکست متوالی در لیگ برابر ملوان و آلومینیوم و همچنین دو شکست برابر الهلال و نوبهار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا باعث انتقادات علنی هواداران نساجی نسبت به عملکرد مهدی رحمتی، سرمربی این تیم شده است.

اما در فوتبال ایران معمولاً تیم‌ها در دل شرایط بحرانی پتانسیل ارائه یک نمایش متفاوت و انتحاری را دارند، درست مثل شرایطی که حالا نساجی با چهار شکست متوالی تجربه می‌کند و بازی با سپاهان به اندازه کافی می‌تواند برای بازگشت این تیم به مسیر موفقیت جذاب باشد.

طلسم شکنی مورایس برابر رحمتی یا نساجی مقابل سپاهان؟

سپاهان در شرایطی به مصاف نساجی می‌رود که در سه فصل اخیر همواره برابر این تیم پیروز بوده است. طلایی پوشان در ۶ دیدار اخیر برابر نساجی هر ۱۸ امتیاز ممکن را به دست آورده‌اند، حتی در دیدارهایی که در قائم شهر برگزار شده است. آخرین دیدار دو تیم فصل گذشته در زمین نساجی با تک گل امید نورافکن در دقایق ابتدایی نیمه دوم به سود سپاهان به پایان رسید.

با این حال اما مهدی رحمتی، سرمربی نساجی از معدود مربیان لیگ برتر به شمار می‌رود که هنوز مقابل مورایس شکست نخورده است. او که فصل گذشته با آلومینیوم دو تساوی از سپاهان گرفت و یکی از دلایل قهرمان نشدن سپاهان بود حالا با تیمی به مصاف سپاهانِ مورایس می‌رود که به نوعی متخصص شکست مقابل این تیم است.

باید دید در نهایت روند باخت‌های متوالی نساجی مقابل سپاهان متوقف می‌شد یا طلسم مهدی رحمتی برای مورایس باطل می‌شود؟!

مصدومان کلیدی سپاهان همچنان غایب

چهار بازیکن کلیدی سپاهان برابر نساجی هم غایب خواهند بود. به غیر از امید نورافکن که مدت‌ها است به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم را همراهی کند، شهریار مغانلو، رضا شکاری و البته محمد کریمی سه مصدوم دیگر سپاهان هستند که همگی جزو ترکیب ثابت مورایس بودند و غیبت آنها در بازی مقابل نساجی یکی از مشکلات بزرگ سرمربی سپاهان برای این بازی به شمار می‌رود.

ترکیب احتمالی:

سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد قربانی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، آریا یوسفی، رضا اسدی و عیسی آل کثیر

نساجی: محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها