X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آذر 1402, 06:51
کد خبر: 34978
خبرنگار: khani
نظرات: 0

مورایس: با تفاضل گل صعود می‌کنیم اما برای مساوی بازی نکردیم

مورایس: با تفاضل گل صعود می‌کنیم اما برای مساوی بازی نکردیم سرمربی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، تیمش برای مساوی مقابل الاتحاد عربستان صف‌آرایی نکرده و دنبال برد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی سپاهان مقابل الاتحاد در هفته ششم از مرحله گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: این بازی فقط بحث تکنیکی نداشت، بازی قشنگی بود و از هر دو تیم عملکرد خوبی دیدیم. لحظاتی بود که موقعیت‌هایی داشتیم و بازیکنانی حرفه‌ای را در زمین دیدیم و به غیر از اتفاقی که برای حمدلله افتاد و به خاطر صحنه‌سازی کارت زرد گرفت، بقیه بازی با عدالت بود.

وی با یادآوری اینکه بازی تیمش مقابل الاتحاد در جوی خوب برگزار شده است، گفت: دو بازی آخرمان (مقابل آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق) را در ورزشگاه خود انجام ندادیم و این جو را نداشتیم. امیدوارم اگر به مرحله بعدی صعود کردیم، بتوانیم در خانه بازی کنیم و با هواداران خودمان جلو برویم. باز هم می‌گویم این تصمیم (رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا) منصفانه نبود و می‌توانستند به فوتبال فکر کنند و تصمیم بهتری بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: از همه عربستانی‌ها و تیم الاتحاد تشکر می‌کنم که استقبال گرمی داشتند، بحث فرهنگ و کشورهاست و باید به فرهنگ این کشور احترام بگذاریم و با یک مجسمه کمتر یا بیشتر فرقی نمی‌کند. مجسمه‌ها در کشورها قهرمانان آن کشورها هستند، پس باید به قهرمانان آن کشور احترام بگذاریم؛ به‌عنوان یک انسان باید به همه چیز احترام بگذاریم.

مورایس با اشاره به نتیجه بازی الاتحاد - سپاهان تصریح کرد: برای مساوی به زمین بازی نیامده بودیم و برای برد وارد زمین شدیم. ما به خاطر تفاضل گل می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم، اما هدف‌مان کسب پیروزی بود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها