X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 دی 1402, 06:44
کد خبر: 34988
خبرنگار: khani
نظرات: 1

اعتراض باشگاه سپاهان به عملکرد داور بازی مقابل آلومینیوم اراک

اعتراض باشگاه سپاهان به عملکرد داور بازی مقابل آلومینیوم اراک باشگاه سپاهان بعد از اخراج سه بازیکن این تیم در ۱۱ دقیقه پایانی بازی برابر آلومینیوم اراک نسبت به عملکرد داور این مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر یکشنبه میزبان آلومینیوم اراک بود. در روزی که طلایی‌پوشان اصفهانی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند، در 11 دقیقه پایانی وحید کاظمی داور مسابقه سه بازیکن تیم میزبان را اخراج کرد.

این موضوع اعتراض باشگاه سپاهان را به دنبال داشت که در قالب خبری بدین صورت منتشر شد:

«در پی قضاوت بحث‌برانگیز و کارت‌های زرد و قرمز بی‌موردی که داور مسابقه سپاهان - آلومینیوم اراک در جریان این دیدار به بازیکنان سپاهان داد و منجر به اخراج سه بازیکن و یک مربی از این تیم شد، باشگاه سپاهان  اعتراض خود را به مراجع ذیصلاح در این خصوص ارائه خواهد داد.

لازم به ذکر است، سپاهان در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر هفت بار از ناحیه اشتباهات داوری متضرر شده بود و معلوم نیست عدم ورود VAR به همه مسابقات ایران قرار است به چه قیمتی تمام شود.

 امیدواریم همانگونه که رعایت جوانمردی و عدالت در بین تیم‌ها و بازیکنان همیشه مورد تأکید بوده است، سایر ارکان فوتبال هم قواعد جوانمردی و عدالت را رعایت نمایند. از فدراسیون فوتبال انتظار داریم با بررسی اقدامات داور مسابقه سپاهان و آلومینیوم، پیگیری مناسب را در این خصوص به عمل آورد».

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها