X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 دی 1402, 14:43
کد خبر: 34990
خبرنگار: khani
نظرات: 1

برنامه سپاهان برای اصلاح قراردادهای نجومی؛ فروش ۳ بازیکن در نیم‌فصل

برنامه سپاهان برای اصلاح قراردادهای نجومی؛ فروش ۳ بازیکن در نیم‌فصل باشگاه سپاهان با نامه‌ای که تنها سربرگ آن نشان می‌دهد از سوی این باشگاه تهیه و انشاء شده، خواهان بخشیده شدن محرومیت سه بازیکن تیم فوتبال این باشگاه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی فدراسیون فوتبال ظهر امروز تصویر نامه‌ای را منتشر کرد که ظاهراً از سوی باشگاه سپاهان به فدراسیون ارسال شده است. تصویر این نامه در زیر آمده است:

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

این نامه بدون تاریخ، بدون امضاء و خطاب به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ تهیه و تنظیم شده و در آن درخواست شده است محرومیت پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری بخشیده شود. سپاهانی‌ها در این نامه اشاره کرده‌اند قصد فروش کاوه رضایی، احسان پهلوان و هادی محمدی را داشته و با این اقدام می‌خواهند قراردادهای مورد ایراد کمیته انضباطی را اصلاح کنند.

نامه مخدوش باشگاه سپاهان که به همه چیز شباهت دارد، به جز یک نامه رسمی وعده فروش بازیکنان برای اصلاح قراردادها را داده و با طرح این موضوع خواهان بخشش محرومیت سه بازیکن دیگر شده است.

منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به ارسال و انتشار این نامه گفته است: با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تأیید شده است شش بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند.

وی افزوده است: ‌با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام سه بازیکن از فهرست شش نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها