X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 دی 1402, 06:38
کد خبر: 34991
خبرنگار: khani
نظرات: 0

از بودجه 390 میلیاردی سپاهان تا بازیکن عراقی که مورایس می خواهد

از بودجه 390 میلیاردی سپاهان تا بازیکن عراقی که مورایس می خواهد سرپرست باشگاه سپاهان گفت: حدود ۶۵۰ میلیارد تومان بودجه باشگاه سپاهان برای همه رشته‌ها است، بودجه تیم سپاهان پایین‌تر از سقف و حدود ۳۹۰ میلیارد تومان با آپشن‌ها است که ۲ میلیارد نیز زیر سقف قرارداد است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، منوچهر نیکفر سرپرست تیم فوتبال سپاهان میهمان یک برنامه تلویزیونی بود که اهم صحبت های او را در زیر بخوانید.

مورایس اعلام کرد که ۵ بازیکن را نمی‌خواهد که ۳ بازیکن در بین ۶ بازیکن محروم بودند، از همین رو با مسؤولان سازمان لیگ توافق کردیم که به ۳ بازیکن اجازه بازی بدهند البته ایراد به قراردادهای سال آینده بازیکنان بود و این محرومیت باید در فصل آینده رخ می‌داد.

سپاهان فقط تیم فوتبال ندارد و بودجه باشگاه سپاهان همه رشته‌ها را شامل می‌شود، در سال ۴۰ میلیارد هزینه آکادمی سپاهان می‌شود و بودجه کل باشگاه سپاهان هم هزار میلیارد تومان نیست.

حدود ۶۵۰ میلیارد تومان بودجه باشگاه سپاهان برای همه رشته‌ها است، بودجه تیم سپاهان پایین‌تر از سقف و حدود ۳۹۰ میلیارد تومان با آپشن‌ها است که ۲ میلیارد نیز زیر سقف قرارداد است؛ مشکل ۶ بازیکن ما قرارداد سال دوم بود که اصلاح شد.

آقای خطیر که اذهان زیادی را مخدوش کرده است باید ادعایش را ثابت کند؛ به نهادهای نظارتی پاسخ می‌دهیم و در مجمع شرکت فولاد مبارکه، آمار حساب‌های باشگاه سپاهان را به صورت کامل دارد و مثل برخی باشگاه‌های خصوصی ۴۰۰ میلیارد گم نمی‌شود که خبر نداشته باشیم.

قرارداد پیام نیازمند امسال ۴۰ میلیارد و سال آینده ۵۰ میلیارد است که گران‌ترین بازیکن سپاهان است؛ کمیته انضباطی و کمیته استیناف می‌گوید قانون شامل بازیکن هم می‌شود و اگر سقف رعایت نشود، محروم می‌شود.

هرکسی باید کار خود را انجام دهد، موارد رعایت قانون، دفاع از حق باشگاه و گرفتن بازیکن با مدیریت است، هوادار باید از تیم حمایت کند و نباید نگران گرفتن بازیکن و سقف بودجه باشد.

بخشی از قانون سقف بودجه برای کشور لازم است البته ایراداتی به این قانون وارد است؛ ۲ تیم دولتی و ۸ تیم صنعتی هستند که برای حفاظت از حقوق سهامداران باید سقف قرارداد توسط تیم‌های صنعتی رعایت شود اما ایراد این است که در بازی‌های آسیایی حضور داریم و سقف بودجه برای تیم‌هایی که در آسیا هستند، جوابگو نیست.

برای جریمه ۲۰۰ هزار یورویی و ۳ بر صفر شدن بازی با الاتحاد به CAS اعتراض داریم؛ با الهلال بعد از رعایت الزامات AFC در ورزشگاه نقش‌جهان بازی خواهیم کرد؛ اکنون VAR اجاره‌ای به کشور وارد شده است و در بازی با الهلال از آن استفاده می‌کنیم.

اصلاحات لازم ورزشگاه نقش‌جهان برای ورود بانوان به زودی انجام می‌شود و بانوان می‌توانند برای تماشای بازی‌های سپاهان به نقش‌جهان بیایند.

علی جاسم در نیروی هوایی عراق به صورت قرضی بازی می‌کند و درخواست‌هایی از کشورهای خلیج فارس داشته‌اند اما مورایس این بازیکن را می‌خواهد و امیدواریم این بازیکن را جذب کنیم.

فرشاد احمدزاده با سپاهان قرارداد دارد، باشگاه سپاهان درخواست ۳ بازیکن داشت که اجازه دادیم با آن‌ها مذاکره کنند؛ عارف غلامی در لیست جذب نیست، مورایس به دنبال بازیکن سرعتی در خط دفاع است که احتمالا بازیکن خارجی بگیریم.

باشگاه سپاهان به مردم اصفهان روحیه می‌دهد، امیدواریم نتایج در زمین تعیین شود، بحث‌های داوری پیش آمده و عذرخواهی باعث به دست آوردن رتبه نمی‌شود، امیدواریم در نیم‌فصل دوم حق سپاهان ضایع نشود و نتایج در زمین رقم بخورد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها