X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 بهمن 1402, 10:08
کد خبر: 34995
خبرنگار: khani
نظرات: 0

ستاره جوان سپاهان در آستانه لژیونر شدن

ستاره جوان سپاهان در آستانه لژیونر شدن محمد قربانی نیز با پیشنهادی خارجی مواجه شده و در صورتی که این باشگاه و مورایس با آن موافقت کند، مسیر جدیدی را استارت خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از “ورزش سه”، هافبک جوان سپاهان که در این فصل به مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب تیم ژوزه مورایس تبدیل شده و در چند پست برای این مربی پرتغالی کار را دنبال می‌کند، بعد از اینکه طلا‌یی‌پوشان پیشنهادات داخلی‌اش را رد کردند، اکنون با یک پیشنهاد خارجی در انتظار تصمیم مدیریت است.

محمد قربانی در این فصل در پست مدافع میانی و هافبک برای طلایی‌پوشان کار را دنبال کرده بود و در لیگ قهرمانان نیز موفق به گلزنی شده بود و اکنون آماده جدال حساس برابر الهلال عربستان است. در شرایطی که دیگر نمایندگان ایران در آسیا، حذفی زودهنگام را تجربه کردند، شاگردان مورایس در یکی از سخت‌ترین و البته جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله باید برابر غول عربستانی قرار گیرند و باید دید قربانی چه عملکردی در این جدال خواهد داشت.

هافبک ۲۴ ساله سپاهان بعد از این بازی روند مذاکرات خود با باشگاه را برای مشخص شدن وضعیت انتقال و لژیونر شدن خود را دنبال خواهد کرد و باید دید قادر خواهد بود تجربه‌ای جدید را خارج از لیگ ایران دنبال کند یا خیر.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها