X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 اسفند 1402, 06:44
کد خبر: 35000
خبرنگار: khani
نظرات: 0

استقلال - سپاهان؛ جنگ جهانی در آزادی!

استقلال - سپاهان؛ جنگ جهانی در آزادی! در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی، استقلال و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

نه تنها حساس‌ترین بازی این هفته، بلکه یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ امسال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سپاهان با دو شکست مشابه 3 بر یک برابر الهلال عربستان از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا به فکر لیگ برتر باشد. سپاهانی‌ها که دو بازی پایانی خود در لیگ را هم واگذار کرده‌اند، چندین سال است که قهرمان ایران نشده‌اند. آنها در سال‌های اخیر تا روز آخر مدعی بودند ولی دست‌شان به جام نرسیده است. امسال اما، اصفهانی‌ها هزینه زیادی انجام داده و ستاره‌های گرانقیمتی جذب کردند ولی نتایج آنطوری که باید، رقم نخورد.

برای سپاهان که دو بازی عقب افتاده دارد و با 31 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده، بازی با استقلال سکوی پرتاب است. سپاهان که دو بازی عقب افتاده دارد، در صورت برتری برابر استقلال و کسب امتیاز بازی‌های عقب افتاده، به تنهایی در صدر جدول قرار می‌گیرد. شکست برابر استقلال اما، می‌تواند وضعیت آنها را بحرانی‌تر کند. اصفهانی‌ها به هیچ وجه دوست ندارند با این همه هزینه تیم دیگری را بالای سر خود در صدر جدول ببینند، به خصوص اینکه از آسیا هم حذف شده‌اند.

اگر شاگردان جواد نکونام برنده بازی امروز باشند، حتی دو پیروزی سپاهان در بازی‌های عقب افتاده، جایگاه آنها در صدر جدول را تهدید نخواهد کرد. استقلال در سه دیدار اخیر برابر سپاهان شکست خورده اما بازی رفت تفاوت زیادی با دو دیدار فصل گذشته داشت. شاگردان جواد نکونام در دیدار رفت در اصفهان نمایش بهتری نسبت به حریف داشتند و با خطای پنالتی مشکوک نتیجه را واگذار کردند. به همین دلیل، بازی امروز حکم انتقام برای استقلالی‌ها را نیز دارد.

در ترکیب سپاهان، نفراتی مثل سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن و کاوه رضایی حضور دارند که سابقه بازی در استقلال را داشته و تقابل با تیم سابق‌شان و هواداران آنها می‌تواند لحظه‌های خاصی در ورزشگاه ایجاد کند. چهره‌هایی مثل فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان، رضا اسدی، شهریار مغانلو و ... نیز در پرسپولیس برابر استقلال قرار گرفته‌اند و قطعاً انگیزه زیادی برابر این تیم خواهند داشت. در مجموع، بازی امروز استقلال، سپاهان همه چیز دارد و نگاه خیلی از فوتبالدوستان به این دیدار خواهد بود.

امید حامدی‌فر، تنها محروم استقلال برای این بازی است و مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان نیز به دلیل محرومیت روی نیمکت حضور نخواهد داشت.


نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها