X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اسفند 1402, 06:13
کد خبر: 35002
خبرنگار: khani
نظرات: 0

بازیکن غنایی هم در مسیر نقل‌وانتقالات پراشتباه سپاهان با دستیار مورینیوست؟

بازیکن غنایی هم در مسیر نقل‌وانتقالات پراشتباه سپاهان با دستیار مورینیوست؟ بازیکن خارجی و تازه وارد تیم فوتبال سپاهان با عملکردش تجربه ناکام مورایس در خریدهای خارجی را یادآوری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تجربه حاصل عملکردی در طول تاریخ است و انسان‌های موفق برای عدم تکرار تجربه‌های ناموفق، درس عبرت‌های تاریخ را فراموش نمی‌کنند، موضوعی که ظاهراً در فوتبال ایران به ویژه در بین تیم‌های متمول کمتر به آن توجه شده است.

در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر قانون سقف قرارداد به اجرا درآمد تا در کنار مشکلات اقتصادی مرسوم باشگاه‌های ایرانی، قانون اجازه هزینه‌کرد مبلغ و میزان مشخصی بودجه به هر تیم لیگ برتری  بدهد. در ابتدای فصل جاری میزان بودجه سپاهان 325 میلیارد تومان به سازمان لیگ اعلام شد و این باشگاه چندین مرتبه به دلیل عدم رعایت قانون سقف بودجه برای استفاده از بازیکنانش با مشکل مواجه شد.

همسو با این موارد، کارنامه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان حاکی از اشتباهات مکرر در اعلام لیست مازاد و انتخابات بازیکنان خارجی است، مواردی که بارها از سوی پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال گوشزد شده است.

پیش از این حسین چرخابی در روز 25 تیر ماه سال جاری به تسنیم اظهار داشته بود: «سپاهان مصالح خوب را خریده و گران هم خریده است. سال گذشته وقتی هفته دوم و سوم بازی‌های لیگ برتر تمام شد، اعلام کردم بازیکنان خارجی سپاهان به کار این تیم نمی‌آیند. سپاهان یا هر تیم دیگری که قصد جذب بازیکن خارجی دارد، باید بازیکنی بگیرد که یک سر و گردن بالاتر از نفرات ایرانی باشد».

سپاهان پیش از عیسی عباس در همکاری با مورایس شش بازیکن خارجی به خدمت گرفته است که پنج مورد آن کمک حال طلایی‌پوشان  نبودند. در زیر اشاره‌ای به آنها خواهد شد:

تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

در روز نوزدهم بهمن ماه سال جاری خبر رسمی انتقال عیسی عباس وینگر غنایی به سپاهان منتشر شد و به گفته مدیران سپاهان سرمربی پرتغالی از میان بازیکنان پیشنهادشده فقط بازیکن غنایی را پسندیده بود، بازیکنی که با هزینه ارزی به باشگاه اصفهانی آمد، اما در سه مسابقه اخیر تیمش صرفاً بازیکنی ذخیره‌نشین بوده است. باید دید این بازیکن در دیدارهای پیش رو می‌تواند باری از روی دوش تیمش بردارد یا اینکه راه امثال نیلسون جونیور، رناتو و .... را خواهد رفت.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها