X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 اسفند 1402, 06:25
کد خبر: 35004
خبرنگار: khani
نظرات: 0

آمار هولناک درباره اخراجی‌های سپاهان

آمار هولناک درباره اخراجی‌های سپاهان تیم فوتبال سپاهان در این فصل از مسابقات به ازای هر دو مسابقه تقریبا یک اخراجی داشته است!

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال سپاهان بیست و پنجمین بازی فصل جاری خود را در مصاف با پیکان و در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی به پایان رساند که بار دیگر هواداران این تیم، اهالی فوتبال و همینطور اعضای این تیم شاهد یک اتفاق تکراری بودند؛ بله، اخراج یکی از بازیکنان این تیم.

سپاهان در این فصل اصلا با این موضوع غریبه نیست و از بازی افتتاحیه فصل که آنها موفق شدند تیم قدرتمند تراکتور را در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارند، شاهد اخراج یکی از بازیکنان خود شدند که در آن مسابقه نیلسون جونیور بود. در ادامه در مصاف با استقلال (هفته سوم) و در مصاف با پیکان (هفته چهارم) نیز این اتفاق تکرار شد تا مشخص شود که سپاهان در روزهای اوج هم این عادت را داشته است.

اما این ماجرا هشدار دهنده وقتی برای سپاهان نگران‌کننده شد که مدام تکرار شد و به هفته‌های پایانی نیم فصل اول و اخراج‌های پیاپی این تیم مقابل آلومینیوم اراک و گل‌گهر رسید. در بازی پایانی نیم فصل اول هم اگرچه شاهد اخراج بازیکنی از سپاهان نبودیم، اما رضا فتاحی، ژوزه مورایس و سانتوس سه عضو این تیم از روی نیمکت با کارت قرمز مواجه شدند.

پس از مصاف برابر شمس آذر بود که داستان اخراج‌های سپاهان بیشتر به چشم آمد، تا هم درباره دو اخراجی این تیم در مصاف برگشت مقابل نیروی هوایی عراق بیشتر صحبت شود و هم دو اخراج این تیم مقابل الهلال که شانس پیروزی را از طلایی‌پوشان اصفهانی با رفتارهایی آماتورگونه از آنها و هواداران‌شان و البته فوتبال ایران گرفت.

سپاهان تاکنون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 25 مرتبه مقابل حریفان مختلف صف آرایی کرده که به استثنای اخراج نیمکت نشینان این تیم که در این آمار محاسبه نشده، 12 بازیکن این تیم اخراج شده‌اند؛ آماری بسیاری هشدار دهنده که در ادامه می‌توانید جزئیات آن را دنبال کنید:

کارت قرمزاخراجی‌های سپاهان در لیگ برتر 
سپاهان-تراکتور؛ هفته اول؛ نیلسون جونیور؛ دقیقه اخراج: 80
سپاهان-استقلال؛ هفته سوم؛ فرشاد احمدزاده؛ دقیقه اخراج: 86
پیکان-سپاهان؛ هفته چهارم؛ محمد دانشگر؛ دقیقه اخراج: 45
سپاهان-آلومینیوم اراک؛ هفته چهاردهم؛ رضا اسدی (دقیقه 86)، برایان دابو (دقیقه 87) و محمد کریمی (دقیقه 3+90).
گل‌گهر-سپاهان؛ معوقه هفته پنجم؛ ارشیا سرشوق؛ دقیقه اخراج: 47. * *سپاهان-پیکان؛ هفته نوزدهم؛ برایان دابو؛ دقیقه اخراج: 50.

کارت قرمزاخراجی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا 
سپاهان-نیروی هوایی عراق؛ هفته پنجم؛ محمدجواد حسین‌نژاد (دقیقه 43) و هادی محمدی (3+90).
سپاهان-الهلال؛ بازی رفت مرحله یک هشتم؛ محمد دانشگر؛ دقیقه اخراج: 76.
الهلال-سپاهان؛ بازی برگشت مرحله یک هشتم؛ سیاوش یزدانی؛ دقیقه اخراج: 70.

مورایس و سپاهانی‌ها این روزها لحظات بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند که به نظر می‌رسد یکی از راه‌های اصلی آنها برای رسیدن به آرامش و بازگشت به دوران اوج، ریشه‌یابی دلایل اخراج‌های پی در پی و مداوم در بازی‌های مختلف و پیدا کردن دلایل عدم تمرکز بازیکنان در لحظات حساس مسابقات باشد که به شدت آنها را اذیت و از بردها و موفقیت‌های بسیار بزرگی دور کرده و به دل بحران فرو برده است.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها