X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 شهریور 1392, 14:05
کد خبر: 4162
خبرنگار: abolfazl-na
نظرات: 5

کفاشیان اختیاری در تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد/ احتمال لغو بازی ذوب‌آهن - نفت تهران

کفاشیان اختیاری در تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد/ احتمال لغو بازی ذوب‌آهن - نفت تهران کفاشیان اختیاری در تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد/ احتمال لغو بازی ذوب‌آهن - نفت تهران
خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در صورت عدم همکاری نمایندگان فدراسیون با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، بازی فردا ذوب‌آهن - نفت تهران لغو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نمی‌تواند سرپرست هیئت فوتبال این استان را تعیین کند.

محمدرضا محمدجواهری صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های ورزشی استان اصفهان در واکنش به این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق حکم سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان که در مورخ 7 مردادماه به عنوان حکم انتخاب شده بودند، کفاشیان اختیاری در این زمینه ندارد و مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌تواند حکم سرپرست را صادر کند.

وی در ادامه افزود: با این شرایط نمایندگان ما بازی فردای ذوب‌آهن اصفهان - نفت تهران در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر که از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر انجام می‌شود را برگزار خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: در صورت عدم همکاری نمایندگان فدراسیون با اداره کل، این بازی لغو خواهد شد و ما حتی تا لغو بازی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کفاشیان اختیاری در تعیین سرپرست هیئت فوتبال اصفهان ندارد/ احتمال لغو بازی ذوب‌آهن - نفت تهران
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها