X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1392, 20:33
کد خبر: 5062
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 7

حدادی فر:امیدوارم سپاهانی‌ها روند خوبشان را ادامه دهند

حدادی فر:امیدوارم سپاهانی‌ها روند خوبشان را ادامه دهند حدادی فر:امیدوارم سپاهانی‌ها روند خوبشان را ادامه دهند
به گزارش ایمنا، قاسم حدادی فر پس از دیدار ذوب آهن و سپاهان در خصوص این دیدار اظهار داشت: ما امسال دوباره به سپاهان باختیم در حالی که بازی چندان بدی هم انجام ندادیم. روی یک غافلگیری یک گل خوردیم و تمام تلاشمان را انجام دادیم که گل را جبران کنیم اما نتوانستیم. به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم روند خوبشان را حفظ کنند.
وی در مورد اینکه بوناچیچ قبل از بازی گفته بود بازیکنانش بعد از برد استقلال اشباع شده‌اند و در نیم فصل در ترکیب تیم بازنگری خواهد کرد بیان داشت: برابر گسترش بازی خیلی بدی را انجام دادیم ولی در این بازی فکر نمی‌کنم چندان بد بازی کرده باشیم. انشالله بازیکنانی بیایند که بتوانند به تیم کمک کنند.
هافبک ذوب آهن در مورد کیفیت بد چمن فولادشهر خاطرنشان کرد: زمین چمن دیگر کیفیت مطلوب گذشته را ندارد و پستی و بلندی‌های زیبادی دارد. امیدوارم مسئولان ذوب آهن تلاش کنند و این زمین را دوباره آماده کنند.
حدادی فر همچنین در ارتباط با اضافه شدن بیاتی نیا به ترکیب تیم تصریح کرد: بیاتی نیا یکی از بازیکنان خوب تیم ما است و امیدوارم با بازی‌های بیشتر در شرایط بازی قرار بگیرد و برای تیم ما مثمر ثمر باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها