X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مهر 1392, 12:07
کد خبر: 5236
خبرنگار: mahdi24
نظرات: 0

حدادی فر :لوکا باید بماند

حدادی فر :لوکا باید بماند
قاسم حدادي فر درباره شرايط تيمش بعد از شکست مقابل سپاهان در دربي اصفهان عنوان کرد: ما در بازي با سپاهان خوب کار کرديم و روي يکحادثه گل خورديم. واقعا بدشانسي آورديم و حالا بايد بتوانيم جبران کنيم. کارمان سخت شده اما بايد تمام تلاشمان را انجام دهيم تا بتوانيم نتايج خوبي در ادامه بگيريم.

به گزارش اوج ، وي ادامه داد: لوکا بوناچيچ هم از اين نتايج خيلي ناراحت است. او واقعا نمي داند بايد چه کند. ما خودمان هم نمي دانيم چطور اين نتايج را مي گيريم. به هر جال بايد بررسي شود و بنقاط ضعف و قوت خود را شناسايي کنيم تا در آينده نتايج خوبي بگيريم. انشاءالله دربازي با فجرسپاسي بتوانيم 3 امتياز را مال خود کنيم.

هافبک ذوب آهن همچنين گفت: لوکا مربي بسيار خوبي است و براي ذوب آهن زحمت مي کشد. او بايد بماند و کارش را انجام دهد. خوشبختانه در باشگاه هم همه حامي لوکا هستند و بحثي درباره جدايي او وجود ندارد.

بوناچيچ درباره تقابل تيمش با فجرسپاسي تصريح کرد: فجرسپاسي تيمي است که با ياوري متحول شده و نتايج خوبي گرفته است. قطعا کار سختي داريم اما نهايت تلاشمان را مي کنيم تا مقابل اين تيم به برتري برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا با ياوري مشکلي ندارد، اظهار کرد: من اصلا با ياوري مشکلي نداشتم. او مربي بزرگي است و در مدتي که در ذوب آهن حضور داشت، خيلي چيزها از او ياد گرفتم. قطعا در بازي اين هفته نيز براي او گل مي برم.

حدادي فر درباره شايعه حضورش در پرسپوليس در نيم فصل افزود: فعلا چيزي مشخص نيست. من تمام تمرکزم روي ذوب آهن است و به اين مسائل فکر نمي کنم. همه چيز دست باشگاه ذوب آهن است و بايد ببينيم آنها چه تصميمي مي گيرند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها