X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 آبان 1392, 21:19
کد خبر: 6034
خبرنگار: mamad sepahan28
نظرات: 1

تاریخ برای سپاهان و ذوب آهن برعکس تکرار شد/8 پله فاصله تا رتبه همشهری

تاریخ برای سپاهان و ذوب آهن برعکس تکرار شد/8 پله فاصله تا رتبه همشهری تاریخ برای سپاهان و ذوب آهن برعکس تکرار شد/8 پله فاصله تا رتبه همشهری
حضور سپاهان در رتبه پنجم جدول نیم فصل و قرار گرفتن ذوب آهن در جایگاه سیزدهم باعث شد تا یک بار دیگر اختلاف رتبه هشت پله‌ای دو تیم اصفهانی در جدول نیم فصل به صورت برعکس تکرار شود.به گزارش ایمنا سپاهان و ذوب آهن به عنوان تیم‌های پرسابقه تاریخ لیگ برتر حضوری دائم و همیشگی در سیزده دوره این مسابقات داشته‌اند و طبیعی است که نتایج این دو تیم در جدول رده بندی هم مورد مقایسه رسانه‌ها و هوادارانشان قرار گیرد.
سپاهان در پایان نیم فصل لیگ سیزدهم با ۲۴ امتیاز تیم پنجم جدول لیگ شد و ذوب آهن با کسب چهارده امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت تا فاصله شاگردان کرانچار با تیم لوکا در جدول لیگ به هشت رتبه برسد.
ولی این اتفاق برای اولین بار به وقوع نپیوسته و در چهارمین دوره لیگ برتر هم سپاهان در پایان نیم فصل در رتبه دهم قرار گرفت تا با ذوب آهنی که در آن نیم فصل نایب قهرمان شده بود فاصله‌ای هشت رتبه‌ای داشته باشد البته این بار تاریخ به صورت برعکس تکرار شد و این بار سپاهان هشت پله بالاتر از ذوب آهن در جدول لیگ قرار گرفت. بیشترین اختلاف رتبه دو تیم مربوط به فصل گذشته است که سپاهان قهرمان شد و ذوب آهن در جایگاه شانزدهم نیم فصل قرار گرفت تا فاصله به پانزده رتبه برسد.
البته این دو تیم نتیجه خوب هم داشته‌اند و در لیگ های نهم و دهم به خاطر قهرمانی سپاهان و ذوب آهن در نیم فصل و نایب قهرمانی تیم همشهری اختلاف دو تیم در جدول فقط یک پله بوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها