X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آذر 1392, 21:53
کد خبر: 6136
خبرنگار: mamad sepahan28
نظرات: 2

فرامرزی: پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی راضی به صدور رضایتنامه بازیکنان نشدند/ تکذیب شایعه جدایی غلامی

فرامرزی: پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی راضی به صدور رضایتنامه بازیکنان نشدند/ تکذیب شایعه جدایی غلامی فرامرزی: پرسپولیس، نفت و تراکتورسازی راضی به صدور رضایتنامه بازیکنان نشدند/ تکذیب شایعه جدایی غلامی
محمد فرامرزی با اشاره به بحث جذب بازیکنان تیم سپاهان و اینکه آیا این مسئله منتفی شده یا خیر اظهار داشت:‌ باشگاه سپاهان برای جذب سه بازیکن تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس و نفت تهران، به این باشگاه‌ها نامه‌ای ارسال کرد و در صدد جذب آنها برآمد.

وی افزود: این باشگاه‌ها هنوز پاسخی به سپاهان در این زمینه نداده‌اند اما به نظر می‌رسد که جذب این بازیکنان تا حدودی منتفی شده باشد زیرا اگرچه باشگاه‌ها پاسخ منفی خود را ارائه نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد که در صدد حفظ بازیکنان خود هستند.

سرپرست سپاهان تصریح کرد: تراکتورسازی هنوز به جدایی کریمیان راضی نشده و در مورد حضور رضا نوروزی، بازیکن نفت تهران در سپاهان نیز بعد از درخواست باشگاه سپاهان، چند باشگاه لیگ برتری خواهان جذب این بازیکن شده و شرایط به گونه‌ای شد که مسئولان نفت با جدایی وی مخالفت کردند.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم که از فرصت باقیمانده در نقل و انتقالات استفاده کنیم اما باشگاه بازیکنان مد نظر خود را اعلام کرده و فکر نمی‌کنم به جز این بازیکنان، بازیکن دیگری جذب شود.

فرامرزی پیرامون شایعه معاوضه غلامی، مهاجم سپاهان با رضا نوروزی، بازیکن تیم نفت تهران اضافه کرد: مذاکراتی برای معاوضه این دو بازیکن بود اما این مسئله قطعی نشد و غلامی از تیم ما جدا نمی‌شود و شایعه جدایی این بازیکن از سپاهان، تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها