X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 تیر 1394, 12:25
کد خبر: 8808
خبرنگار: sepahanfc
نظرات: 7

مذاکرات بین فوتبال و صداوسیما مثل مذاکرات هسته ای روزی نتیجه می دهد

خلیلیان: اردوی ترکیه محک خوبی برای سپاهان بود

خلیلیان: اردوی ترکیه محک خوبی برای سپاهان بود خلیلیان: اردوی ترکیه محک خوبی برای سپاهان بود
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:رسانه ملی که خود را یار دوازدهم فوتبال می داند باید در زمینه حق پخش محکمتر و جدی تر کار کند.
مهرزاد خلیلیان در گفت و گو با خبرنگار کاپ در خصوص آخرین وضعیت تیم سپاهان در ترکیه اظهار داشت: ساعتی پیش از اردوی تیم جدا شدم و به کشور بازگشتم. دو بازی تدارکاتی خیلی خوب، محکم و جاندار در ترکیه برگزار کردیم که محک خوبی برای تیم بود.
وی افزود: بازیکنان به لحاظ فیزیکی در آمادگی نسبتا خوبی به سر می برند، البته هنوز تا رسیدن به شرایط مسابقه فاصله دارند. کادر فنی با در اختیار داشتن دستگاه های جی پی اس نصب شده بر روی لباس بازیکنان با دقت عمل بیشتری ساختار فیزیکی آنها را تحت نظر دارند و مواردی همچون ضربان قلب، میزان تنفس، ضربان نبض و دیگر علائم حیاتی را در حالت های مختلف مورد بررسی قرار می دهند تا بازدهی بیشتری از بازیکنان در اختیار تیم قرار بگیرد.
مدیرعامل سپاهان ادامه داد: کاروان تیم تا پیش از بازگشت به کشور یک بازی تدارکاتی دیگر هم انجام می دهد و پس از حضور در اصفهان آماده دیدار با اولین حریف لیگ برتری اش خواهد شد.
خلیلیان همچنین درباره آخرین وضعیت یعقوب کریمی و اینکه آیا این بازیکن می تواند یک فصل دیگر برای استقلال بازی کند یا نه خاطرنشان کرد: فردا در این باره تصمیم قطعی را خواهیم گرفت و اگر در حال حاضر من اظهارنظری در این باره نمی کنم به این خاطر است که در خارج از کشور حضور داشتم و از آخرین صحبت های انجام شده در این باره اطلاع دقیقی ندارم.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال همچنین در این باره که گفته می شود مذاکرات فدراسیون با صدا و سیما درباره حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال سرانجام مثبتی نداشته، تاکید کرد: خبری به دستم رسیده مبنی بر اینکه جناب کفاشیان عنوان کرده است که زور ما در جلسه با صدا و سیما به آنها نرسید. بنده فکر نمی کردم که در کشور ما برای چنین مسائلی باید زورآزمایی کرد.
خلیلیان تصریح کرد: در شرایطی که دولت تدبیر و امید توانسته در یکی از بزرگترین و دشوارترین نبردهای دیپلماسی به توافقات ارزشمند هسته ای دست پیدا کند و آن را به سرانجام برساند عجیب است که در داخل کشور و بین ورزش و صدا و سیما باید شاهد جنگ و زورآزمایی باشیم تا بتوانیم به حق مسلم فوتبال که همان حق پخش است دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: به عقیده من به طور کلی طرح این موضوع اشتباه به نظر می رسد. کشور ما محل ایجاد و تولید غرور است. ما تولیدکننده دانش فنی هستیم و در سطح آسیا در زمره کشورهای صادر کننده علم به شمار می رویم. به همان میزان هم در سطح فوتبال در رده اول رنکینگ قاره قرار داریم. اگر تیم ملی ما در آسیا به این جایگاه رسیده نشان دهنده سطح بالای فوتبال در باشگاه های ایران است.
مدیرعامل سپاهان اضافه کرد: اینکه ما در سطح باشگاه های آسیا طی 25 سال اخیر نتوانستیم هیچ مقام قهرمانی کسب کنیم شاید به دلیل مسائلی از این دست باشد. رسانه ملی که خود را یار دوازدهم فوتبال می داند باید در این زمینه محکمتر و جدی تر کار کند، لذا ما از دولت و مجلس محترم تقاضا داریم در این زمینه پیشقدم شده و کمک کنند تا این موضوع ختم به خیر شود.
خلیلیان گفت: مذاکرات هسته ای پس از 12 سال گفت و گوی مستمر نتیجه داد. قطعا این مذاکرات بین فوتبال و صدا و سیما هم روزی به ثمر خواهد نشست اما چه بهتر که به جای طولانی شدن این پروسه با تدبیر دولت و مجلس این موضوع داخلی هر چه زودتر به سرانجام مورد نظر فوتبالی ها برسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها