X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 تیر 1394, 08:01
کد خبر: 8826
خبرنگار: lark
نظرات: 4

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال

11 ملی‌پوش به مسابقات دوومیدانی جام کازانف در قزاقستان اعزام خواهند شد تا یکی از بهترین شانس‌های خود برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو را به بوته آزمایش بگذارند.
طبق تصمیم فدراسیون در بخش مردان، وحید صدیق در پرش سه گام، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، حسن تفتیان در دوی 100 متر، رضا قاسمی دونده اصفهانی در 100 متر رقابت خواهند داشت. محمدحسین ابارقی در دوی 200 متر، سجاد هاشمی و مهدی زمانی در دوی 400 متر و خلیل ناصری و احمد فرود در دوهای نیمه استقامت نمایندگان کشورمان خواهند بود.
همچنین در بخش بانوان، لیلا رجبی دارنده نخستین مدال تاریخ ایران در بازی‌های آسیایی (بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره-مدال نقره) در پرتاب وزنه و الناز کمپانی رکورددار ملی دوی 100 متر با مانع در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند. این رقابت‌ها اوایل مردادماه در قزاقستان برگزار می‌شود.



تیم‌های ملی تیراندازی ریکرو و کامپوند کشورمان این روزها خود را برای شرکت در مسابقات جهانی دانمارک آماده می‌کنند. این مسابقات که از ششم مردادماه و به مدت یک هفته در شهر کپنهاک برگزار خواهد شد اولین مرحله کسب سهمیه المپیک 2016 ریو خواهد بود.
اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:
کامپوند مردان: اسماعیل عبادی، مجید قیدی و امیر کاظم‌پور، کامپوند زنان: سکینه قاسم‌پور، افسانه شفیعی (از اصفهان) و مریم رنجبر، ریکرو مردان: امین پیرعلی (از اصفهان)، صادق اشرفی و ابراهیم رنجبر، ریکرو زنان: زهرا نعمتی، شیوا خرمشاهی و ملیکا عبدالکریمی، حجت‌الله واعظی (مربی ریکرو) و مجید احمدی (مربی کامپوند)



تورنمنت آزاد کره‌جنوبی ، از روز چهارشنبه 31 تیرماه به مدت 6 روز در شهر چونچئون کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها صبح شنبه 27 تیرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سئول کره جنوبی شد و از آنجا به شهر "چونچون" محل برگزاری این رقابت‌ها می‌رود.
ترکیب تیم ایران در این رقابت‌ها:
وزن اول (54- کیلوگرم): آرمین هادی‌پور، وزن دوم (58- کیلوگرم): محمد کاظمی، وزن سوم (63- کیلوگرم): ابوالفضل یعقوبی و سروش احمدی، وزن چهارم (68- کیلوگرم): مهرداد نورمحمدی و فرزاد ذوالقدری، وزن پنجم (74- کیلوگرم): علیرضا نصرآزادانی (ملی‌پوش اصفهانی) و سیدمحمد رفیعی، وزن ششم (80- کیلوگرم): فرزاد عبدالهی، وزن هفتم (87- کیلوگرم): امید عمیدی، وزن هشتم (87+ کیلوگرم): مرتضی شیری، سرپرست: غلامحسن ذوالقدری، رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، سرمربی: بیژن مقانلو، مربی: مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی، پزشک تیم: سعید مطوری نژاد



در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور از ساعت 22:30 روز جمعه 26 تیرماه به صورت همزمان هفت دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در اصفهان و سالن پیروزی گیتی پسند و کاشی نیلو برگزار کننده داربی فوتسال اصفهان بودند که در نهایت تیم گیتی پسند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.



در نخستین دیدار بخش انفرادی مسابقات تنیس دیویس کاپ گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه شاهین خالدان ملی پوش اصفهانی به مصاف عبدا… مقدس نماینده کویت رفت و در نهایت موفق شد با نمایش یک بازی قابل قبول با نتیجه ( ۵-۷ ، ۰-۶ ، ۲-۶ و ۶-۴ ) در مجموع ۳ بر یک مقدس کویتی را شکست دهد تا در بازی دوم نوبت به محسن حسین زاده برسد.
در این مسابقه محمد قریب توانست با نتیجه ( ۶-۴ ، ۶-۳ ، ۷-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر یک نماینده کشورمان را از پیش روی برداشت تا روز نخست بازی ها با نتیجه برابر برای ۲ تیم به پایان برسد. در ادامه مسابقات ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود و در بخش ۲ نفره به مصاف زوج کویتی رفتند. در این دیدار تیم ملی ایران با ترکیب انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به مصاف محمد قریب و عبدا.. مقدس رفت و در نهایت با نتیجه ( ۰-۶ ، ۱-۶ ، ۶-۷ ) در مجموع ۳ بر صفر مغلوب حریف شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها