X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 خرداد 1395, 14:17
کد خبر: 17495
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 16

سومین جدایی خلعتبری از فوتبال اصفهان

بازگشت سومی هم هست؟

بازگشت سومی هم هست؟ بازگشت سومی هم هست؟
به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، راه محمدرضا خلعتبری پس از 10 سال از فوتبال اصفهان جدا شد. این بازیکن متولد رامسر که فوتبالش را از شموشک نوشهر شروع کرد و با درخشش در پیراهن ابومسلم نگاه‌ها را به خود جلب نمود در ذوب‌آهن بود که به یک ستاره تمام‌عیار در فوتبال ایران بدل شد. از همین تیم اصفهانی خلعتبری به تیم ملی هم رسید.
با اینکه خلعت هر سال به وقت نقل و انتقالات مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار می‌گرفت اما این بازیکن ریزنقش شمالی هر سال در تیم اصفهانی ماندگار می‌شد تا عمر حضورش در ذوب‌آهن طولانی شود. سرانجام با پیشنهاد الغرافه راه 2 طرف پس از پنج سال از هم جدا شد و محمدرضا پس از یک نیم‌فصل حضور در لیگ ستارگان قطر سر از لیگ امارات درآورد که آن زمان هنوز نامی جعلی نداشت. در تیم الوصل بود که خلعتبری شاگردی مارادونای افسانه‌ای را تجربه کرد.
پس از سپری کردن تنها یک سال در کشورهای حاشیه خلیج فارس خلعت مجدداً به اصفهان بازگشت اما این بار به جای پوشیدن پیراهن ذوب‌آهن برای تیم همشهری بازی کرد. پس از تنها یک فصل بازی در سپاهان باز هم هوای بازگشت به امارات به سر خلعتبری زد غافل از آنکه وسوسه حضور در عجمان آغازگر یک ماجرای طولانی و بسیار پُرکش و قوس خواهد بود که ماه‌ها به طول می‌انجامد و در نهایت به حضور ستاره مازنی در پرسپولیس منجر خواهد شد.
شایعه‌ای که سال‌های متمادی بر سر زبان‌ها بود و هیچ‌گاه واقعی نشد یعنی پیوستن خلعتبری به یکی از 2 تیم پرطرفدار پایتخت سرانجام به خاطر تغییر نام لیگ امارات به یک اسم جعلی و معذوریت ملی‌پوش ایرانی برای متعهد ماندن به قرارداد با عجمان رنگ واقعیت به خود گرفت.
بلافاصله پس از اتمام فصل اما خلعتبری مجدداً به سپاهان بازگشت و 2 فصل دیگر پیراهن این تیم را به تن کرد. دو فصل کاملاً متفاوت که اولی با یک قهرمانی رویایی در لیگ برتر به پایان رسید و دیگری سراسر ناکامی بود. نزدیک شدن همکاری 2 طرف به خط پایان کافی بود تا شایعه حضور این بازیکن در تیم‌های سرخابی پایتخت بار دیگر قوت بگیرد اما در حالی که احتمال می‌رفت که این ملی‌پوش سابق فصل آینده برای استقلال بازی کند او سر از گسترش فولاد تبریز در آورد تا به جای پوشیدن پیراهن آبی استقلال تهران به جمع آبی‌پوشان تبریزی پیوسته باشد.
به این ترتیب، راه خلعتبری و فوتبال اصفهان پس از 10 سال که البته با 2 وقفه کوتاه یک ساله همراه بود از یکدیگر جدا شد و البته باز هم علیرغم همه حرف و حدیث‌ها، شایعات پیوستن این بازیکن به سرخابی‌ها رنگ واقعیت به خود نگرفت. باید دید که پس از سومین جدایی خلعت از فوتبال اصفهان باز هم مثل 2 دفعه قبل او به نصف‌جهان برمی‌گردد یا این بار دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها