X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 فروردین 1392, 20:04
کد خبر: 1617
خبرنگار: majidsad
نظرات: 0

سپاهان - نفت ، سخت‌تر از سخت

سپاهان - نفت ، سخت‌تر از سخت سپاهان - نفت ، سخت‌تر از سخت
اغلب گمان می‌کنند تکلیف قهرمانی لیگ برتر در بازی مستقیم دو تیم استقلال و سپاهان مشخص می‌شود. اما هر کدام از این دو تیم یک بازی حساس دیگر هم در پیش دارند که سختی آن کمتر از دیدار مستقیم‌شان نیست. سپاهان همین هفته باید مقابل نفت تهران قرار بگیرد و استقلال هفته سی و سوم در زمین فولاد به میدان خواهد رفت.

سپاهان این هفته از نفت تهران میزبانی می‌کند. توقف در این بازی می‌تواند به معنای زیاد شدن فاصله این تیم با استقلال و تا حدود زیادی از دست رفتن بخت قهرمانی باشد. نفت همان تیم سرسختی است که شب عید استقلال را در تهران متوقف کرد و به سپاهان فرصت داد فاصله‌اش را با آبی‌پوشان به یک امتیاز برساند. حالا این تیم می‌تواند با سپاهان هم همان کاری را انجام دهد که با استقلال کرد.

نفت آماده؛ دو روز زودتر در اصفهان
تفت تهران در بازی رفت ۳-۱ از سپاهان پیش افتاد و تا دقیقه ۸۰ برنده آن بازی بود. اما توفان ۱۰ دقیقه‌ای سپاهانی‌ها نتیجه بازی را ۳-۴ به سود سپاهان برگرداند. حالا نفت برای جبران آن نتیجه و متوقف کردن سپاهان در اصفهان کاملا آماده و مجهز شده است. شاگردان ابراهیم‌زاده با انگیزه و آمادگی تمام، دو روز زودتر راهی اصفهان شده‌اند تا با آب و هوای این شهر و ارتفاع فولادشهر بیشتر خو بگیرند. آن‌ها روی امتیازات این بازی حساب زیادی باز کرده‌اند.

سپاهانی ‌سابق با سپاهان چه می‌کند؟
یک نکته ویژه هم در حاشیه این بازی وجود دارد که اهمیتش کمتر از متن بازی نیست. هدایت تیم نفت تهران بر عهده کسی است که شناخت ویژه‌ای از اصفهانی‌ها دارد. منصور ابراهیم‌زاده سال‌ها بازیکن سپاهان بوده و چند سالی هم روی نیمکت این تیم دستیاری کرده است. حتی از این مربی موفق اصفهانی، در محافل فوتبالی به عنوان سرمربی فصل بعد سپاهان یاد می‌کنند. این‌که شنبه تیم ابراهیم‌زاده با سپاهان چه می‌کند تاثیر زیادی بر آینده کاری این مربی خواهد داشت، و البته تاثیر زیادی بر حرف و حدیث‌هایی که بعضی‌ها در مورد او و سپاهان بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها