X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 اردیبهشت 1395, 11:00
کد خبر: 16996
خبرنگار: khani
نظرات: 6

هم هواداران استقلال زیاد هستند و هم تراکتور

کیانی : در مسقط سپاهان را تشویق می کنیم

کیانی : در مسقط سپاهان را تشویق می کنیم کیانی : در مسقط سپاهان را تشویق می کنیم
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به خاطر مردم خوب آذربایجان و شادکردن دل شان همه سختی های اخیر را به جان می خریم.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ؛ مهدی کیانی، درباره آخرین شرایط تیم تراکتورسازی پس از پیروزی مقابل ملوان و پیش از سفر به عمان صحبت کرد.
*برد خوبی مقابل ملوان کسب کردید.

ما به این برد نیاز داشتیم. البته این را باید بگویم که ملوان یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که مهره های زیادی هم دارد اما متاسفانه این فصل مشکلات عدیده ای داشت که مانع شد این تیم و بازیکنان خوبش به آنچه استحقاقش را داشتند دست پیدا کند.

*با این برد به کسب عنوان قهرمانی امید دارید.

در فوتبال چیز غیرممکن نیست اما اگر واقعیت را بخواهیم درنظر بگیریم احتمال این موضوع خیلی خیلی کم است. ما تمام تلاشمان را گذاشتیم تا بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم. فقط چیزی که مرا ناراحت می کند از دست دادن امتیازات مقابل سیاه جامگان و صباست. اگر آنجا امتیاز از دست نمی دادیم حالا شرایط مان بهتر بود.

*برای بازی با الهلال چقدر آماده اید.

با توجه به برگزاری فشرده مسابقات مان نتوانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم و بیشتر دنبال بحث ریکاری و استخر بودیم. متاسفانه چون هر 4،5 روز یک بار مسابقه داریم نمی توانیم تمرینات مفید تاکتیکی داشته باشیم. البته جا دارد از کادر فنی و پزشکی مان تشکر کنیم که ریکاوری خوبی برای ما در نظر گرفته اند.

*الهلال به قصد جبران مقابل شما بازی می کند؟

صد در صد آنها برای جبران باخت سنگین بازی قبل به میدان می آیند. الهلال تیم بزرگی است. فقط هزینه خرید دو بازیکن آنها برابر با کل بودجه باشگاه ماست. ولی ما نشان دادیم که غیرت ایرانی و آذری مقابل هر قدرتی می تواند بایستد. آنها این امید را دارند که با امتیاز گرفتن از ما به عنوان تیم دوم صعود کنند. ولی ما همه تلاش مان را می کنیم تا نماینده عربستان بار دیگر شکست خورد و اگر پاختاکور بازی اش را با برد تمام کند این تیم حذف خواهد شد.
*قرار است اضافه تر در عمان بمانید؟

بله میخواهیم بازی سپاهان و الاتحاد را ببینیم. خیلی متاسفم که سپاهان نتوانست از گروهش صعود کند. این تیم از شایسته های فوتبال ایران است. ولی به هر دلیلی نتوانست به دور دوم راه یابد. ما در مسقط سپاهان را تشویق می کنیم تا حریف عربستانی اش را شکست دهد.

*چه برنامه ای برای ادامه مسابقات دارید.

اول باید بگویم ما در گروه مرگ حضور داشتیم که صعود از این گروه آن هم به عنوان صدرنشین کار بسیار بزرگی بود. باید به همه همبازیانم و کادر فنی تیم خسته نباشید گفت. چون ما در شرایط سختی هر سه، چهار روز یکبار در لیگ و لیگ آسیایی بازی می کردیم. تراکتور با یک گل خورده از گروهش به دور بعد صعود کرد که این نشان دهنده اقتدار نماینده کشورمان است. حالا هم در دور حذفی با قدرت ظاهر می شویم ولی فقط امیدوار هستم که بازی مان در یک کشور بیگانه نباشد. دوست داریم در تبریز مقابل هواداران خودمان به میدان برویم چون لذت و افتخار بازی مقابل آنها از هر چیزی بیشتر است. جهان باید هواداران ما را ببیند ولی این اتفاق در بازی های خارج از ایران که ظاهرا ما هم میزبان هستیم نمی افتد. این برای هواداران ما هم آزاردهنده است.

*بعد از الهلال بازی مهمی با استقلال دارید.

آن بازی برای هر دو تیم مسابقه مرگ و زندگی است. هر دو تیم در فوتبال ایران بزرگ هستند و پرمهره. البته ما سال گذشته این تیم را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم و می خواهیم بار دیگر این کار را تکرار کنیم. استقلال برای قهرمانی می جنگد و ما برای کسب سهمیه. هر دو تیم باکیفیت هستند و امیدوارم یک فوتبال زیبا که در نهایت سه امتیازش نصیب ما می شود را شاهد باشیم.

*استقلالی ها گفته اند فقط 10 درصد آزادی را به هواداران تراکتور خواهند داد.

همیشه همین را می گویند. فوتبال با هواداران و تماشاگران لذت بخش است. هر تیمی هرچقدر هوادار دارد باید از وجودشان استفاده کند. هم هواداران استقلال زیاد هستند و هم تراکتور. امیدوارم هر تیمی که حقش است در آن روز برنده از زمین خارج شود.
*به عنوان کاپیتان چه صحبتی با هم تیمی هایت داری.

در نیم فصل دوم و حضور قلعه نویی همچنین بیشتر شدن تعداد مسابقات مان فشار زیادی روی بازیکنان بوده است. طوری که حتی گاهی بچه های تیم اعصاب شان به هم می ریخت. اما به خاطر تراکتورسازی و قلعه نویی همه فشارها و سختی ها را تحمل کردند. از هم تیمی هایم میخواهم که این سه، چهار بازی آخر را هم با همین غیرت و قدرت در تمرینات و مسابقات شرکت کنند تا حق فوتبال تراکتور را بگیریم.

*در تکمیل این صحبت باز هم مدتی از تبریز دور می شوید؟

بله. ما تازه چند روز قبل پس از 10 روز دوری از تبریز و خانواده هایمان به این شهر برگشته بودیم اما حالا باز هم داریم به تهران، مسقط و دوباره تهران سفر می کنیم و فکر می کنم دوشنبه هفته آینده به تبریز برگردیم. در این شرایط تنها امیدمان به حمایت و دعای خیر هواداران است که همواره پشت سرمان بوده و امیدوار هستیم این بار هم این چنین باشد. با این دعاها خستگی معنی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها