X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 دی 1395, 12:35
کد خبر: 21736
خبرنگار: khani
نظرات: 3

«آرسن لوپن» نفت را به فینال رساند

تاکتیک جدید فوتبال؛ حریف را ببر تو حاشیه!

تاکتیک جدید فوتبال؛ حریف را ببر تو حاشیه! تاکتیک جدید فوتبال؛ حریف را ببر تو حاشیه!
تیم نفت تهران به سرمربی‌گری علی دایی موفق شد با شکست سپاهان به فینال جام‌حذفی راه پیدا کند که در این مسیر حواشی ایجاد شده توسط سرمربی این تیم بی تاثیر نبود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال روز گذشته پیگیری شد که تیم سپاهان از نفت تهران میزبانی کرد؛ دیداری که از آن یک تیم به فینال مسابقات جام حذفی راه پیدا می‌کرد.

تیم سپاهان در چند هفته اخیر نتایج بدی را کسب نکرده بود و با روحیه خوبی پا به این دیدار گذاشت و آن‌ها از حمایت همه جانبه و 40 هزار نفری هوادارانش برخورد دارد.

نفت تهران نیز که استقلال تهران را حذف کرده بود، آمده بود تا با استاد حضور در فینال‌های جام حذفی یعنی علی دایی بار دیگر به فینال راه پیدا کند.

بازی دو تیم در ابتدا زیبا دنبال شد و در نیمه اول دو تیم به دنبال محک زدن حریف بودند و نیم‌نگاهی به دروازه‌ها نیز داشتند؛ طبیعی بود که طلایی‌پوشان با حمایت هواداران‌شان میل بیشتری به گل زدن داشته باشند اما نفتی‌ها نیز بروی ضد حملات برنامه داشتند تا بر روی یکی از همین ضدحملات در صحنه‌ای صاحب یک پنالتی شدند.

* گل دقایق پایانی نیمه اول کار را برای سپاهان سخت کرد

در آخرین دقایق نیمه اول بود که نفتی‌ها با گل کردن پنالتی پیروز به رختکن رفتند تا هواداران نیمه متفاوتی را از دو تیم شاهد باشند؛ شاگردان ویسی که مایل به شکست نبودند، یکپارچه حمله می‌کردند و نفتی‌ها نیز به دنبال حفظ نتیجه بودند.

دیدار دو تیم نقاط تاریکی داشت که برازنده نیمه‌نهایی جام حذفی نبود؛ اعتراضات مکرر علی دایی به داوری که برای همه به یک عادت تبدیل شده است، کلاس آقای گل جهان را این روزها در کسوت مربی‌گری کاهش داده است.

دایی هر آنچه در زمان بازی کردنش محبوب و جوان‌مرد بود، در عرصه مربی‌گری از این فضا فاصله گرفته است؛ بازی را نمی‌توان پیدا کرد که دایی به عملکرد داوری معترض نبوده باشد و انواع و اقسام حواشی جدید را نیز به فوتبال ایران وارد کرد.



تاکتیک جدید فوتبال؛ حریف را ببر تو حاشیه!

* دایی قصد بیرون کشیدن تیمش را داشت

سرمربی نفت تهران در بازی روز گذشته دست به یک کار کاملاً غیرحرفه‌ای زد و در زمانی که داور در آخرین دقایق بازی یک پنالتی مشکوک به سود سپاهان اعلام کرد، وقت بازی را به مدت زیادی تلف کرد و قصد بیرون کشیدن تیمش از زمین را داشت.

اعتراضات او موعود بنیادی‌فر را وادار کرد تا به او کارت قرمز نشان دهد و او را از کنار زمین اخراج کند اما علی دایی حاضر به خروج نبود و همچنان در حال اعتراض بود.

اعتراضات علی دایی واکنش‌ هواداران را نیز به دنبال داشت و یکی از نقاط تاریک دیگر این بازی به نمایش گذاشته شد و هواداران شروع به پرتاب مواد منفجره کردند.

* تاکتیک جدید فوتبال؛ حریف را ببر تو حاشیه!

محمد دایی مربی تیم نفت تهران در نشست خبری، با تائید این رفتار آن را یک تاکتیک اعلام کرد؛ تاکتیکی برای برهم زدن آرامش تیم که این موضوع با واکنش خبرنگاران مواجه شد که این چه روشی است که بر مبنای ضدفوتبال بنا نهاده شده است.

مماشات داور جوان این دیدار با علی دایی که تحت تأثیر نام او قرار گرفته بود، به این حواشی دامن زد و زمانی که سرمربی نفت تهران بازی را بدون دلیل به مدت طولانی متوقف کرد، منتظر ماند تا دایی از موضعش کوتاه بیاید.

* هوچی‌گری تا فینال

رفتارها و حواشی روز گذشته اظهار نظرات زیادی را نیز به دنبال داشته است و شاید یکی از جالب‌ترین این اتفاقات تیتری بود که روزنامه هدف انتخاب کرده بود و اشاره به حواشی دارد که علی دایی در این بازی و بازی قبلی مقابل استقلال انجام داده بود.

تیم نفت راهی دیدار پایانی جام حذفی شد و این تیم بزرگانی همچون سپاهان و استقلال را در مسیر خود حذف کرد اما نباید از این نکته نیز گذشت که این تیم در این مسیر اخلاق را واگذار کرد.

انتظارات از افرادی همچون علی دایی بسیار بالا است که برای پیروزی در یک بازی در عرصه مربی‌گری نیز ارائه یک فوتبال پویا و زنده همانند دوره بازیگری‌اش را در ستور کار قرار دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها