X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 بهمن 1395, 15:17
کد خبر: 22011
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 7

نفت به قصد کسب یک امتیاز آمده بود

علی محمدی: از نظر تاکتیکی سرتر از صنعت نفت بودیم

علی محمدی: از نظر تاکتیکی سرتر از صنعت نفت بودیم علی محمدی: از نظر تاکتیکی سرتر از صنعت نفت بودیم
جلال‌الدین علی‌محمدی، هافبک تیم سپاهان معتقد است که صنعت نفت تنها برای کسب یک امتیاز به اصفهان آمده بود.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، علی‌محمدی در خصوص دیدار با صنعت نفت گفت: «در مقابل صنعت فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و از لحاظ تاکتیکی از آنها سرتر بودیم اما نفتی‌ها در اکثر بازی در لاک دفاعی قرار داشتند. هیچ وقت و در هیچ بازی چنین صنعتی با این طرز بازی ندیده بودیم. آنها از ابتدا به قصد کسب یک امتیاز آمده بودند و فقط دفاع می‌کردند. آنها حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه ما خلق نکردند، خیلی از موقعیت‌هایی که ما روی دروازه آنان ایجاد کردیم را با دفاع خراب کردند.»

او درباره نتایجی که سپاهان تا به اینجای کار کسب کرده می‌گوید: «فکر نمی‌کنم شرایط‌مان بد بوده باشد، البته سپاهان در سال‌های گذشته همیشه جزو بالانشینان جدول بوده که امسال با جوانگرایی تا به اینجا نتایج خوبی کسب کرده و به آن چیزی که هدفمان بوده نزدیک شده‌ایم. در برخی بازی‌ها باید پیروز می‌شدیم و نتیجه می‌گرفتیم که خب متاسفانه نشده است، شرایط تیم ایده‌آل نیست ولی بد هم نیست.»

وی در ادامه افزود: «امتیازات تیم‌ها در جدول به هم خیلی نزدیک است و تیم‌ها با یک برد یا مساوی یک پله بالا می‌آیند و نزدیکی امتیازات حساسیت مسابقات را بیشتر می‌کند. سپاهان هم با نگاهی به بالای جدول در نیم فصل دوم نیم نگاهی به حضور در جمع مدعیان را دارد. البته امتیازگیری باتوجه به شناخت تیم‌ها در نیم فصل اول و تقویت‌شان در نیم فصل دوم دشوار است اما همین موضوع تماشای مسابقات و انگیزه بازیکنان را برای امتیازگیری بیشتر می‌کند.»

هافبک سپاهان درباره خلأ حضورشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «سپاهان تیم بزرگی است و در طی سال‌های گذشته همیشه در جمع تیم‌های ایرانی رقابت‌های قهرمانان آسیا حضور داشته و امسال هم با همین هدف در لیگ‌برتر کار می‌کند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که اتفاقات سال‌های گذشته بار دیگر رخ دهد.»

علی‌محمدی در پایان در اشاره به بازی هفته آینده‌شان با پیکان می‌گوید بازی آسانی مقابل پیکان ندارند: «صددرصد بازی با پیکان دیدار سختی است آنها هم مانند ما نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی دارند و امتیازاتشان به ما نزدیک است و در واقع همسایه ما در جدول هستند. هم ما و هم پیکانی‌ها می‌توانیم خودمان را از پایین جدول جدا کنیم. آنها جزو تیم‌های خوب لیگ‌برتر هستند و بازی‌های خوبی هم مقابل حریفانشان انجام می‌دهند. باید بگویم دیدارمان با پیکان یکی از حساس‌ترین رقابت‌های ما در این فصل است.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها