X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1395, 17:33
کد خبر: 22384
خبرنگار: khani
نظرات: 17

اخوان:

کرانچار محتمل‌ترین گزینه برای هدایت طلایی پوشان

کرانچار محتمل‌ترین گزینه برای هدایت طلایی پوشان کرانچار محتمل‌ترین گزینه برای هدایت طلایی پوشان
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: پس از جلسه‌ و گفت‌وگویی که میان ویسی و مدیران باشگاه سپاهان انجام گرفت عبدالله ویسی با تفاهمی دوجانبه با باشگاه سپاهان، این تیم را ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از آن‌که از صبح دیروز صحبت‌هایی مبنی بر جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال سپاهان به گوش رسید، سرانجام این جدایی نهایی شد و با توافقی دو طرفه میان باشگاه سپاهان و شخص عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان از این تیم جدا شد.

مهدی اخوان، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: پس از جلسه‌ و گفت‌وگویی که میان ویسی و مدیران باشگاه سپاهان انجام گرفت، عبدالله ویسی با تفاهمی دوجانبه با باشگاه سپاهان، این تیم را ترک کرد.

وی تصریح کرد: ویسی پس از این جدایی به صورت موقت به شهر اهواز سفر کرد و پس از چند روز استراحت برای پیگیری مراحل درمانی خود که تا آخر اردیبهشت 96 ادامه دارد و تسویه حساب با بشگاه سپاهان، به اصفهان باز خواهد گشت.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم بیان کرد: گزینه باشگاه سپاهان جهت سرمربیگری این تیم زلاتکو کرانچار است و احتمالا تا چند روز آینده به اصفهان سفر می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها