X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 فروردین 1396, 23:16
کد خبر: 22559
خبرنگار: panahi
نظرات: 0

تنها 50 درصد دیگر امید داریم

حسینی: گل حاج‌صفی تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت

حسینی: گل حاج‌صفی تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت حسینی: گل حاج‌صفی تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: قصد داشتیم از ضدحمله‌ها استفاده کنیم و تا قبل از ضربه گل حاج‌صفی هم 2، سه ضدحمله داشتیم اما شوت منجر به گل حاج صفی تمام برنامه‌هایمان را به هم ریخت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد سیدمحسن حسینی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی است چون تیم حریف را آنالیز کرده بودیم.
وی ادامه داد: سپاهان تیم یکپارچه و یکدستی است. ما هم تاکتیک خاص خودمان را در بازی داشتیم که از ضدحمله‌ها استفاده کنیم.
حسینی افزود: نیمه اول توانستیم دو، سه ضدحمله زهردار بزنیم اما در ثانیه آخر شوت احسان حاج‌صفی منجر به گل شد و تمام برنامه‌هایمان را به‌هم ریخت.
یازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد بیان کرد: در نیمه دوم درصد مالکیت توپ بیشتر دست سپاهان بود هر چه قدر خواستیم ابتدا بازی را در دست بگیریم و سپس تاکتیک‌های حملات‌مان را پیاده کنیم، نشد.
وی با تبریک به تیم سپاهان، بیان کرد: این بازی برای ما خیلی مهم بود اما امتیاز این دیدار را از دست دادیم. تا پایان فصل 9 امتیاز دیگر باقی‌ مانده و با توجه به اینکه امتیازات در نیمه بالایی جدول نزدیک به هم است باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.
حسینی اضافه کرد: به نظر من 50 درصد دیگر امید به کسب سهمیه داریم. سال گذشته هم در رده نهم جدول قرار گرفتیم. انشالله امسال باید به هدف‌گذاری که داریم، دست پیدا کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها