X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 تیر 1396, 13:00
کد خبر: 23304
خبرنگار: khani
نظرات: 7

قرار نبود حاج‌صفی از سپاهان برود

آقایی: به جای حاج‌صفی به سپاهان نیامدم/ جو سپاهان فوق‌العاده است

آقایی: به جای حاج‌صفی به سپاهان نیامدم/ جو سپاهان فوق‌العاده است آقایی: به جای حاج‌صفی به سپاهان نیامدم/ جو سپاهان فوق‌العاده است
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: من به جای حاج‌صفی به سپاهان نیامدم چون قبل از اینکه به سپاهان بیایم اصلاً قرار نبود حاج‌صفی از سپاهان جدا شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،سعید آقایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته سپاهان برابر پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم ما خیلی خوب بازی کرد. موقعیت‌های زیادی داشتیم که باید بیشتر دقت می‌کردیم که از آنها استفاده کنیم اما استفاده نکردیم و روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم. اگر آن توپ گل نمی‌شد فکر نمی‌کنم در ادامه می‌توانستند به ما گل بزنند.

وی درباره حضورش در سپاهان و اهداف این تیم افزود: شرایط تیم بسیار خوب است و با حمایت هواداران و تلاش خودمان امیدواریم امسال بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. جو سپاهان فوق العاده است و از روزی هم که آمدم واقعاً هواداران شرمنده‌ام کردند و از همین جا دست آنها را می‌بوسم. از آقایان طاهری و کرانچار و سایر مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم زیرا خیلی به آنها زحمت دادم.

مدافع سپاهان درباره اینکه به نظر می‌رسد سپاهان او را به عنوان جایگزین احسان حاج‌صفی به خدمت گرفته است تصریح کرد: من به جای حاج‌صفی به سپاهان نیامدم چون قبل از اینکه به سپاهان بیایم اصلاً قرار نبود حاج‌صفی از سپاهان جدا شود. قرار بود من دفاع چپ بازی کنم و او جلوتر بازی کند. من آمده‌ام که تلاش خودم را کنم تا بهترین عملکرد را داشته‌ باشم، نیامده‌ام جای کسی را بگیرم. من یک بازیکن ملی هستم و با انتخاب خودم به سپاهان آمدم.

آقایی گفت: یکی از دلایلی که باعث شد سپاهان را انتخاب کنم این بود که هم بتوانم با عملکرد خوبم در این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته باشم و هم بتوانم از همین تیم لژیونر شوم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها