X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 تیر 1398, 10:53
کد خبر: 30416
خبرنگار: khani
نظرات: 29

3 میهمان ناخوانده برای سپاهان در مرکز ایفمارک

3 میهمان ناخوانده برای سپاهان در مرکز ایفمارک 3 میهمان ناخوانده برای سپاهان در مرکز ایفمارک
3 بازیکن سرشناس تیم ملی ایران امروز در مرکز ایفمارک حاضر شدند و با بازیکنان سپاهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پايگاه خبري طوفان زرد و به نقل از فارس، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان صبح امروز در مرکز ایفمارک حاضر شدند و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند. علاوه بر بازیکنان تیم سپاهان سه بازیکن تیم ملی کشورمان نیز در مرکز ایفمارک حاضر شدند و ضمن گفت‌وگو با مسئولان این مرکز با بازیکنان سپاهان و دیگر اعضای این تیم دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهرداد محمدی، بازیکن فصل گذشته سپاهان و علی کریمی هافبک فصل گذشته استقلال به همراه سیاوش یزدانی مدافع فعلی استقلال تهران از بازیکنان ملی‌پوشی بودند که در این مرکز حاضر شدند و علاوه بر این سعید آقایی، محمد کریمی و محمد محبی ملی‌پوشان سپاهان نیز در مرکز ایفمارک حاضر بودند.

تیم فوتبال سپاهان امروز بعدازظهر راهی اصفهان می‌شود و ملی‌پوشان این تیم نیز بعد از اتمام اردوی تیم ملی به این تیم در اصفهان ملحق خواهند شد تا از این شهر راهی کشور ترکیه برای برپای اردوی خارجی شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها