X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مرداد 1398, 13:57
کد خبر: 30476
خبرنگار: khani
نظرات: 22

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

برای فصل جدید هنوز صحبتی نکردیم

برای فصل جدید هنوز صحبتی نکردیم برای فصل جدید هنوز صحبتی نکردیم
سرمربی تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان می‌گوید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با سپاهانی‌ها صحبتی نکرده است و بعد از جلسه‌ای که خواهد داشت برنامه‌هایش را به باشگاه ارائه می‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري طوفان زرد سمیه شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نداشتم، نمی‌توانم در مورد برنامه‌ها و وضعیت آینده تیم در فصل پیش رو صحبتی داشته باشم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه برای پیوستن به اردوی تیم راهی ترکیه می‌شود، فکر می‌کنم هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم تا برنامه‌هایم را ارائه دهم و در صورت توافق برنامه‌های بعدی را اجرایی کنیم.

شهازی در خصوص عملکرد تیمش در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: اعتقاد دارم فصل گذشته از نظر بدنی خوب بودیم چرا که تمرینات را زودتر شروع کردیم و توانستیم ازنظر بدنی در شرایط خوبی باشیم، اما آنچه ما را اذیت کرد در کنار مسائل داروی بحث عدم تمرکز روانی و موضوعات روانی بازیکنان بود که ازنظر ذهنی به مشکل برخوردیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به‌ طورقطع برای فصل جدید روی آن کار خواهیم کرد مساله آمادگی روانی و ذهنی بازیکنان در زمان مسابقه است تا از این ناحیه کمتر ضربه ببینیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها