X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1395, 17:16
کد خبر: 21362
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 55

لازم است در نیم فصل بهتر شویم

ویسی: برد مقابل صبا می تواند ما را به لیگ باز گرداند

ویسی: برد مقابل صبا می تواند ما را به لیگ باز گرداند ویسی: برد مقابل صبا می تواند ما را به لیگ باز گرداند
سرمربی سپاهان گفت: برد در این بازی حیاتی می تواند ما را به لیگ برگرداند.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از کاپ، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل صبا اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول و امتیازاتی که در هفته های اخیر از دست داده ایم برد در این بازی حیاتی می تواند ما را به لیگ برگرداند اما اگر نتیجه نگیریم تیم ما به کما می رود و روزهایی بحرانی خواهیم داشت. امیدوارم سه امتیاز بازی خانگی را گرفته و شرایطمان در جدول مناسب شود.

وی افزود: تیم ما جوان است و تجربه ندارد. البته در بازی هایی مثل بازی با فولاد یک بر صفر عقب افتادیم و پنالتی هم از دست دادیم. بچه ها اگر شرایط بازی با گسترش را درک می کردند و با یک گل به رختکن می رفتند، شرایط فرق می کرد. تحت هر شرایطی باید فردا ببریم تا از نظر روانی شرایطمان خوب شود.

ویسی ادامه داد: رئال هم با وجود آن همه تجربه در بازی با دورتموند پیش افتاد اما نتوانست برتری خود را حفظ کند.

سرمربی سپاهان درباره بحران این فصل سپاهان بیان داشت: تمام تیم های بزرگ دنیا دچار این مسایل می شوند. اوایل فصل استقلال تهران در بحران بود و پس از آن هم دیدید که ذوب آهن و فولاد هم چنین شرایطی داشتند. شما در یک خانه جدید هم بروید ممکن است لوله کشی آن نشت کند تا گاز و برق آن درست نباشد. چشم انداز تیم ما بسیار عالی است. تیمی که امسال میانگین 23 سال دارد شرایط فوق العاده ای دارد که شایسته ایران و لیگ است. مطمئنا شرایط خوبی خواهیم داشت. ما هیچ وقت صدر نبودیم اما هیچ وقت افتضاح نبودیم. همیشه متوسط رو به بالا بودیم ولی لازم است در نیم فصل بهتر شویم که امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد.

ویسی اذعان داشت: کاری به مسایل حاشیه ای ندارم. ما باید تمام تلاش خود را صرف بردن و خوشحال کردن تماشاگران و مدیریت باشگاه کنیم. ما محرمانه درباره مسایل حاشیه ای با باشگاه صحبت خواهیم کرد.

وی درباره قرارداد خود گفت: قرارداد مربی فرقی ندارد که یک ساله یا سه ساله باشد. ما در کشور خود انقلاب کردیم و پس از آن شهید دادیم و خرابی دادیم. من سپاهان را دوست دارم و اگر اتفاق بد بیفتد مدیران باید در این باره تصمیم بگیرند.

شک نکنید سپاهان در جام حذفی مدعی قرمانی است و بدون شک ما در بین پنج تیم بالای جدول خواهیم بود.

وی درباره مربیگری در سپاهان اذعان داشت:بسیار از این انتخاب خوشحالم. سپاهان عشق و علاقه من است اما از نتایج راضی نیستم و امیدوارم با نتایج بهتر سپاهانی ها را راضی کنم.فکر می کردیم نفراتی چون پدرو بیشتر به کار ما می آیند. ضمن این که ما نباید این حد گل می خوردیم که این طبعا به خاطر ضعف دروازه بان نیست بلکه ضعف ساختار دفاعی تیم است.

ویسی درباره رضایت خود از بازیکنان تیم بیان داشت: از بچه ها کاملا راضی هستم. هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی. البته در نیم فصل هم قطعا به فکر جذب بازیکن هستیم و اگر نتایجمان بهتر نشود حتما یک مهاجم خوب به تیم اضافه می کنیم.

وی در ارتباط با صبا خاطرنشان کرد: صبا مثل همه تیم های بحرانی در بحران مالی است. هر هفته این تیم متفاوت از هفته قبل خود بازی کرده است. چنین تیم هایی بسیار خطرناک هستند و ممکن است یا خیلی خوب باشند یا خیلی بد. باید حساب ویژه ای روی امتیازات این بازی حساب کنیم.

ویسی در رابطه با غایبان بازی فردا گفت: رسول نویدکیا سه کارته است و به بازی نمی رسد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها