X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 08:35
کد خبر: 4569
نظرات: 7

حمودي: با جباري فقط احوالپرسي کرديم

حمودي: با جباري فقط احوالپرسي کرديم حمودي: با جباري فقط احوالپرسي کرديم
علي حمودي در گفت و گو با اوج، درباره حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مبني بر پرداخت 100 ميليون تومان توسط اين بازيکن به مهران عالي پور، مديربرنامه هايش اظهار داشت:کميته انضباطي اعلام کرده من به جلسه نرفتم اما واقعا مي خواستم در اين جلسه حضور داشته باشم که نتوانستم. مستنداتي دارم که محکوم نشوم و قطعا به حکم کميته انضباطي اعتراض مي کنم.

وي ادامه داد: من از کميته انضباطي اين سوال را دارم که آيا وظيفه مديربرنامه گرفتن مطالبات من از باشگاه استقلال نيست؟من 200 ميليون از استقلال طلب دارم و هروقت عالي پور پولم را از استقلالي ها گرفت، من هم پول او را پرداخت مي کنم. من تاکنون آبروداري کردم اما واقعيت اين است اين آقا چند بار به جاي من قرارداد بسته است. آن زمان که با التماس مي خواست با من قرارداد ببندد را يادش نمي آيد؟ من نيازي به مديربرنامه ندارم. چون همشهري ام بود مي خواستم ناني داخل سفره اش بگذارم. براي خودم متاسفم که با اين افراد رفاقت کردم.

مدافع سپاهان همچنين گفت: او براي دهنوي و خليل زاده هم مشکل درست کرد.به خاطر او با معاون باشگاه استقلال به مشکل خوردم اما فکر نمي کردم يک روز از من شکايت کند. برايم جالب است کميته انضباطي براي برخي پرونده ها ماه ها و سال ها نياز به بررسي دارد اما در اين پرونده اينقدر زود و يک هفته اي حکم داده. من فريب انسانيت خودم را خوردم.

حمودي درباره ديدار سپاهان مقابل استقلال خوزستان عنوان کرد: بازي خوبي مقابل استقلال خوزستان انجام داديم. خداراشکر روند خوبي را در پيش گرفته ايم و خوشحالم قبل از بازي مهم با پرسوليس 3 امتياز را گرفتيم.

مدافع سپاهان درباره وضعيت مجتبي جباري تاکيد کرد: من با جباري تلفني صحبت کردم اما فقط در حد احوالپرسي بود و درباره سپاهان حرفي نزديم. وضعيت او فعلا نامشخص است.

وي درباره ديدار با پرسپوليس گفت: من به عنوان بازيکن سپاهان تمام تلاشم را مي کنم تا تيمم در بازي حساس مقابل پرسپوليس 3 امتياز را مال خود کند. پرسپوليس تيم قابل احترامي است اما ما هم نياز داريم پيروز شويم و بايد برد خوبي را بدست آوريم.

حمودي در پايان درباره شايعه جدايي رحيمي از سپاهان افزود: من شخصا دوست دارم رحيمي در سپاهان بماند. او زحمات زيادي براي سپاهان کشيده است. ابتداي فصل براي جذب بازيکن خيلي تلاش کرد و واقعا شخصيتي مثل رحيمي خيلي کم پيدا مي شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها