X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 12:20
کد خبر: 4617
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 7

سپاهان- پرسپولیس، ۱۳۸ روز بعد از کابوس فینال جام حذفی

سپاهان- پرسپولیس، ۱۳۸ روز بعد از کابوس فینال جام حذفی سپاهان- پرسپولیس، ۱۳۸ روز بعد از کابوس فینال جام حذفیبه گزارش ایمنا، ۱۵ اردیبهشت سال جاری بود که در فینال جام حذفی که به صورت بحث برانگیزی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد سپاهانی‌ها برابر حدود ۸۰ هزار طرفدار سرخ پوش و همچنین حدود ۱۰ هزار هوادار دو آتشه خود که تا تهران رفته بودند پس از تساوی ۲ بر ۲ در جریان بازی، در ضربات مرگبار پنالتی حریف سنتی خود را شکست دادند و برای چهارمین بار قهرمان جام حذفی فوتبال شدند.
آنها که پیش از این نیز در هر ۳ فینالی که اتفاقاً برابر تیم‌های تهرانی برگزار کرده بودند پیروز شده بود با پیروزی برابر پرسپولیس رکوردی جالب از خود به جای گذاشتند، ۴ قهرمانی در جام حذفی مقابل تیم‌های تهرانی.
فاصله این فینال رویایی برای سپاهان و کابوس‌وار برای پرسپولیسی‌ها تا روز جمعه این هفته که دیدار این دو تیم در چارچوب هفته دهم لیگ برتر برگزار خواهد شد ۱۳۸ روز خواهد بود، دو باشگاه در این فاصله نیز کم با یکدیگر تنش نداشته‌اند و خارج از زمین فوتبال جدال‌های رسانه‌ای داشته اند.
از جمله این جدال‌ها می‌توان به اتفاقات فصل نقل و انتقالات اشاره کرد که دو باشگاه بر سر خرید بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، یعقوب کریمی و مخصوصاً قاسم دهنوی رقابت‌ داشتند، آخرین جنجال رسانه‌ای دو تیم نیز بر سر خلعتبری بود که بالاخره معلوم نشد نماینده ای از سپاهان با الوصلی‌ها مذاکره داشته است یا نه.
در هر صورت دیدارهای این دو تیم که از اواسط دهه ۸۰ به یک شبه داربی تبدیل شد و القاب مختلفی مانند داربی ایران، ال‌کلاسیکوی ایرانی و... به خود گرفت اکثراً جذاب از آب در آمده است و بر خلاف داربی تهران بین استقلال و پرسپولیس در دیدار سپاهان- پرسپولیس معمولاً حساسیت بر متن بازی تاثیر نمی‌گذارد تا تماشاگران شاهد یک دیدار جذاب و پرگل باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها