X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 90
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

سعداوی:بدنبال جای سپاهان در جدول رده بندی هستیم/آرش افشین تا پایان فصل با ما می ماند

سعداوی:بدنبال جای سپاهان در جدول رده بندی هستیم/آرش افشین تا پایان فصل با ما می ماند

نعیم سعداوی روز شنبه با بیان اینکه فولاد وضعیت خوبی دارد به ایرنا، افزود : بازیکنان به لحاظ شرایط جسمانی و ذهنی کاملا برای دیدار فردا آماده هستند و تنها عبداله کرمی و ارشاد یوسفی را به دلیل ۳ اخطاره بودن دراختیار نداریم.


وی افزود: متاسفانه درآغاز لیگ برتر شروع خوبی نداشتیم اما خوشبختانه رفته رفته تیم هماهنگ شد و در کسب نتایج نیز موفق تر عمل کردیم.


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درادامه به دو دیدارگذشته این تیم برابرسپاهان در دور رفت رقابت های لیگ برتروجام حذفی اشاره کردوافزود:متاسفانه دربازی رفت مقابل سپاهان به دلیل ناهماهنگی نتیجه را ۳ بر۱ به این تیم واگذار کردیم و در مسابقات جام حذفی علیرغم شایستگی به تجربه بالای بازیکنان سپاهان باخته و حذف شدیم.


وی اضافه کرد:برهمین اساس بازی فردای ما مقابل این تیم حکم جنگ را داردوباتوجه به دوشکست متوالی می خواهیم دراین بازی برنده باشیم.


سعداوی شانس تیم فولاد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بسیار بالا دانست و افزود:تمامی برنامه ریزی های کادرفنی برای دستیابی به این مهم است از طرف دیگر بازیکنان نیز به این باور رسیده اند که این تیم می تواند آسیایی شود.


به گفته وی اگر اتفاق خاصی همانند ناداوری ها دربعضی از دیدارهای رفت برای ما رخ ندهدکسب این سهمیه برای ما دور از دسترس نیست.


سعداوی درخصوص تازه ترین شرایط ˈآرش افشینˈ مهاجم این تیم نیز تصریح کرد:تصمیم گیری درباره انتقال افشین به باشگاه لیل فرانسه با توجه به نیاز باشگاه و درخواست این بازیکن موکول به ابتدای فصل آینده شد از این رو وی تا پایان فصل در فولاد خواهد ماند.


تیم فولاد خوزستان آخرین تمرین خود را ساعتی قبل درورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار کرد این تیم درادامه رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فردا (یکشنبه) به دیدار تیم سپاهان می رود.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها